Iemand misschien zin in een meeting in het laagse bersche bos gelegen in hillegersberg, gaat helemaal door bleiswijk berschenhoek enz. Makkelijk te bereiken
Ik sta zelf in berkel aan de rodenrijse weg, bij een boer waar loekie overigens ook van is. @Kippie83 misschien ga ik wel even kijken bij die kerstshow wat is er te doen?
Leuk denk dat ik wel even kom kijken! Maar verder niemand die het wle leuk zou lijken hier te gaan rijden? Een winterrit bijv. als het hier ook sneeuwt?
Wil best een keer meerijden maar niet in de winter met sneeuw Clip is nu het wat kouder is behoorlijk "gek" aan het doen maar zodra het dalijk wat warmer word is het geen probleem!
Nou als iedereen liever in de lente of tegen de zomer aan wil is dat natuurlijk geen probleen:) Er reageren nog neit zoveel mensen dus moetne maar even kijken Denk dat ik een meisje van me stal op d'r fries wel mee krijg
ik en furyomarloes staan in bleiswijk met mijn paardejes en zouden ook wel mee willen. en quarterhorse jou verzorgpaardje ken ik die heeft bij mij op de manege gestaan.
Leuk dat er al wat meer mensen zijn die het leuk zouden vinden Suzanna krijg ik ook vast wel(misschien ook moeder en zus??) mee en een meisje van stal ook nog wel.
@kippie83: haha ik sta daar ook met mijn paarden.. welk paard is van jou dan? (waarschijnlijk weet je door mijn avatar en onderschrift wel wie ik ben, haha)
Hello, mijn verzorgpaardje staat in Bleiswijk!! Dus misschien ook wat voor mij! Ik moet wel overleggen, want er is nog iemand, die Black rijdt! Hij staat op de Hoekeindseweg/anthuriumweg!