Naar aanleiding van dit topic id hier het meeting topic!Wie gaan er mee?Wat gaan we doen?Wanneer gaan we dat doen?U zegt wij draaien!
Ik ga mee Wat we gaan doen? Stellen we ff ter discussie? Ergens midden in nederland zou handig zijn?Wanneer? Ik stem voor kerstvakantie
Ja tuurlijk ga ik ook mee!Stel voor om naar de club van Kim Holland te gaan in Scheveningen (of ist Den Haag) ofzo iets zots ben er helemaal voor in!!!
Moniek schreef:ik heb alleen geen vervoer dus spreken jullie maar af en dan kijk ik wel of ik dan ook kanJe kan vast wel met iemand mee rijden ofzo
Ik woon in Utrecht Moniek, waar moet je vandaan komen?Zit trouwens niet echt op een stripclub te wachten
Erotisch eten... elkaar aarbeien met chocosaus voeren enzo... je kan natuurlijk kiezen om zelf te eten... maar ik denk dat dat wel snel over waait hoor!
Heerlijk! Ik kan alleen niet in de sauna... Ik kreeg net via PB de vraag of we in de buurt van Belgie kunnen meeten...
meiden ik moet jullie verlaten ik ga aan het eten beginnen tja dat moet ook.ik hoor het wel van jullie