De vorige haflingerrit was een enorm succes. Nou leek het me wel leuk het weer te organiseren, en er nu een fjorden en haflingerrit van te maken, zodat het voor meer bokkers toegankelijk is En..?
Hetzelfde geld voor mij Hoop dan maar wel dat ze zich een beetje gedraagt zonder bit tussen andere paarden Ach jah.. moet geen probleem zijn. Gaat eigenlijk juist supergoed.
ja hoor dan ga ik ook mee . Maar ik kan alleen op een zaterdag want zondags werk ik altijd, dan moet ik het ruim weten zodat ik mij kan afmelden/snipperen. Mij maakt niet uit waar Zal een extra stevige cap opzetten Bedankt Alacairion voor de tip
ik heb in de routeplanner gekeken en voor mij is het naar arnhem 170 km. De veluwe dat kon hij niet vinden. de reisduur was 1 uur en 45 min. maar dat is met trailer wel ff langer.. maar ik weet nog niet of ik mag..
Crossen hebben we de vorige keer ook niet gedaan. We hebben lekker rustig gestapt. Ergens halverwege zijn er een paar een blokje om gegaan om te crossen.
hmm sabine staat in brabant en is officieel nog wel van mij maar niet echt meer ... Mag haar vast wel lenen maar dat gaat niet als het in drenthe is natuurlijk... want ik woon in utrecht, maar als het tussen utrecht en het zuiden ligt wil ik mischien wel mee
Arnhem lijkt me wel wat Is voor mij in ieder geval niet te ver weg en ik denk dat er wel meerdere zijn voor wie dat fijn is. Helaas kun je nooit één geschikte plek vinden en datum waarop iedereen kan.
Ik zat te denken aan het knhs centrum, als we daar parkeren en vanaf daar kun je ook het bos in toch?? Het kan ook bij mij in de buurt, wij hebben heel groot bos en een restaurant waar we evt heen kunnen rijden (daar kun je de paarden neerzetten en eten etc) dat is in rhenen, waar mn paard staat. Crossen hebben we de vorige keer ook niet echt gedaan, ja er zijn een paar idd een blokje om gecrosst die we later dan weer tegen kwamen t was echt heel erg leuk!!!