hoi, het lijkt mij wel leuk om een tweedehands paardenspullen markt te houden! Leuk om van overbodige spulletjes af te komen, andere spulletjes te kopen, and last but not least andere bokkers meeten!
Ik woon zelf best wel in the middle of nowhere, we kunnen het hier wel houden, maar misschien is het handiger om het op een meer centrale plek te houden, bijv., in drachten ofzo. een overdekte ruimte is wel ideaal, maar zitten vaak ook weer kosten aan.
Hey Nynke! Hier heb ik laatst ook al aan zitten denken om te doen, mijn stiefvader heeft een hele grote schuur, en grote tuin, maar ook een beetje afgelegen.
wat zou een goede plaats zijn om het te houden? een plek die voor veel bereikbaar is, maar waar je geen huur voor hoeft te betalen. dan wordt het toch al snel buiten.... maar ja dan moet je wel zeker weten dat het droog is!
Ik wil ook wel meedoen Ik denk dat je dit het beste bij iemand thuis kunt houden aangezien het wel het beste binnenkan:) Misschien kan het ergens op een manege of stal waar iemand rijdt?
Als ik zeker weet dat er ook westernspullen komen dan wil ik ook zeker wel langskomen. En jah, waar mijn knollies staan hebben we een recreatieruimte voor groepen enzo en heel misschien kan ik dat wel gratis krijgen maar dat weet ik ook zo niet en dat is een beetje veel afgelegen want dat is helemaal aan de zeedijk bij Marrum
Ik denk dat we wel westernspullen en engels allebeide kunnen doen toch? Hoe meer, hoe groter de kans dat je iets vind wat je altijd al zocht (wat een wijze woorden )
Ja, ik denk dat het ook wel een beetje ver weg is voor sommige bokkers wel aardig ver weg. Maar ik denk dat we wel blij moeten zijn als we een goedkope/gratis locatie hebben.
misschien kun je dan fv naar t@nj@ PB'tje sturen, die organiseert dat soort dingen wel vaker... en ik sta overal voor open als het maar niet te ver weg is. ik heb heel wat spullen namelijk!