Ik ga de laatste tijd vaak op de veluwe rijden, nu vroeg me af of er nog meer mensen wel eens op de veulwe rijden, of op de veluwe willen rijden. En dan samen met mij willen rijden? je kunt daar prachtige routes maken, zoals bijv. de Veluwe traile enz.
Als je va verder moet komen, weet ik ook nog wel een slaap plaats voor je paarde en jezelf
Ik wil wel! Ik woon praktisch op de Veluwe. Maar denk niet dat het mogelijk is voor mij, omdat ik op het moment niet over een paard beschik . Helaas, misschien een volgende keer meer geluk. Ik kan wel een slaapplaats aanraden; www.develuweranch.nl
ik heb nog tot maandag vakantie.. en donderdag en vrijdag en zaterdag kan ik niet.. maar maandag is meestal alleen boeken ophalen en dan heb ik woensdag pas les..
ik heb daar altijd last van, typ gewoon veelste snel, en kijk het niet na. nou ga ff naar me paardjes toe, ik heb vanaaf denk wel een mail over dat weekend, dan hoort iedereen wel weer van mij
hoi,hoi,ik wil ook wel mee,kan ook nog een super lieve tinker voor iemand meenemen.ik kan alleen het weekend van 3 en 4 september niet omdat ik kan lekker naar zeeland langs het strand ga rijden de hele week
het weekend van 27 en 28 kan ik niet, en van 10 en 11 ook niet, 4, en 5 September kunnen ze me wel naar Heerde brengen, weet niet of dan nog iemand mee wil??
Maar we kunnen daarna nog wel x doen??? Wanneer bijna iedereen kan??