Shettie en ik wouden een bokt rit organiseren, in de provincie Groningen. We zouden eventueel een manege kunnen zoeken zodat er ook wat paarden gehuurt kunnen worden. De plaats en datum is nog niet bekend. Ik hoor het wel.
hey! de route kan je altijd nog uitzoeken. ik ben eens een groep ruiters tegengekomen die een trektoch aan het maken waren hier. dus er is vast wel een mooie route te vinden.
ik zou maximaal een uur of vier doen, met een pauze ertussen. (evt. picknick? )want niet alle paarden hebben zo'n superconditie als jou fries! als het langer dan vier uur is ga ik iig niet mee denk ik. X
heey we weten zo goed als zeker dat we naar manege nieboer gaan in hoogezand ik heb een mailtje gestuurd of we daar paarden konden huren als dat kan dan gaan we daar heen dit is de site mischien leuk om even te kijken waar we heen gaan www.manegenieboer.nl
jaaaa naar de bongerd!! er is vet mooi bos daar en de paarden zijn super. ik rijd daar wel eens... vet mooi daar... er staan daar ook paarden waarmee ik in appingedam heb les gehad die paarden zijn echt super www.manegedebongerd.nl als jullie naar de bongerd gaan wil ik dus ook wel mee
oke das heel mooi weet je mischien ook hoe duur het daar is ?????? en moet er met een buitenrit die we gaan organiseren ook een begeleider mee als we daar wat pony's mee nemen???
1 uurtje vrijrijden kost 9 euro. ik weet niet of er een begeleider mee moet maar zou dat erg zijn als die mee moet?? ik zal alles wel even informeren dus zeg maar even wat je allemaal wil weten en ik schrijf het op en zal het wel effe vragen.