maargoed, ligt eraan wat jullie van plan zijn te gaan doen of ik ook kom.... Chubby zal wel net zo denken haha en dan zijn er ook nog Mazzel-meid en Flutterby uit Etten-Leur.
Misschien willen caboclo en kensoowlover ook wel, die zijn meer van jullie leeftijd. Alleen zullen die dit topic niet zo snel uit hun eigen vinden
Laatst bijgewerkt door snowdon op 31-07-05 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt
het wordt al een gezellig groepie. nu nog een leuk idee om met zijn alle te gaan doen. dus kom maar op:D maar hou er wel rekening mee dat niet iedereen een eigen paard heeft. Ik heb er een voor Nobillity of naaltje en als ik nog een 3e zadel heb heb ik een paard voor beiden:P
valina: jha dat ben ik ja de vriendin van mathijs hij heeft geen zusjes
maar dan hebben we al iets als er 5 man mee op de kar kan kunnen we ergen gaan picknicken ofzo. jha of er moeten leukere ideeen zijn. ik heb nu nog even geen creatieviteid
He Albonny, staat de moeder en halfzusjes van Valina in jouw profile? Ik heb ze nl. nog nooit gezien. Dan was jij er 's nachts ook bij toen Vaya geboren was? Wat een schatje is het he? Als ik haar naam roep, roept ze altijd meteen terug, Valina trouwens ook, vindt ze allebei helemaal het einde !
Ik weet niet wanneer jullie die meeting willen houden? Als het over een tijdje is, dan kan ik ook te paard wel mee, maar op het moment loopt m'n merrie met veulen.