Dravermeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

radnah2

Dravermeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 11:35

Op 26 tot 28 augustus komt er een dravermeeting.

We gaan in dat weekend een weekendje weg naar Woody Ranch in Uddel (dat ligt lekker centraal) met paard.

Voor info over de verblijfplaats: http://home.hetnet.nl/~einderweg3/

Als je geen vervoer hebt is er misschien wel wat te bespreken met de andere. Kijk dan even op http://dravers.mine.nu/forum/index.php?s=3479c71a98ff8b2efaeceb7fcf3c89bc

Ik hoop dat er meerdere mensen komen met dravers want dat zou erg leuk en gezellig worden.

We gaan vrijdag erheen om alles klaar te zetten en alles te verkennen en de paarden laten wennen. Zaterdag gaan we waarschijnlijk een lekkere buitenrit maken en zondag misschien een Workshop maar dat moest nog besproken worden met Woody Ranch omdat ze daar best gelovig zijn.

De kosten vallen ook erg mee. We gaan in tenten (heb je geen tent laat het even weten want er zijn nog genoeg tenten beschikbaar) en dat kost €7,50 per 2 personen per nacht (je blijft 2 nachten dus je betaald €7,50 in totaal) (er is altijd wel iemand waar je bij in de tent mag slapen ).

Daarnaast betaal je €5,- per nacht voor je paard op de wei of €12,50 als je er stal bij wilt. Nou 2 nachten dus dan betaal je €10,- of €25,- voor het weekend.

Daarnaast gaan we zelf koken en eten kopen. We zijn nog aan het bespreken of er misschien iemand inkopen wil doen. Maar dan moet je eventuele extra's zelf kopen (zoals vegetarisch of iets anders). Als er veel vegetarische zijn is er misschien nog wel wat te regelen. De kosten van de inkopen worden dan verdeeld door het aantal personen dat mee gaat.

Ik hoop zo genoeg informatie hebben gegeven en voor meer info kan je op de forum kijken, hieronder neer zetten of mij mailen (radnah2@quicknet.nl).

en ik hoop dat er meer mensen mee gaan

_MijnTrots

Re: Dravermeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 23:20

ik kom zeker weten, hopelijk komen er nog vel meer mensen met dravers of ervaring met dravers!!!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 09:40

Hoop het idd ook maarja je weet maar nooit. Lijkt me erg gezellig met een grote groep.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 09:44

Ik wil wel graag komen, maar ik moet op die dagen werken, en het is nogal ver weg, en ik weet niet of dat wel gaat lukken met mijn paardje...

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 16:03

waar kom je vandaan? misschien kan je iemand meerijden?? Of kan je echt geen vrij krijgen van je werk? dan houd het gewoon op.

Je mag/kan ook 1 dag langs komen of een avonds. Dan kan je toch een grote groep ontmoeten en het is dan lekker gezellie. Dan hoef je je paard ook niet mee te nemen.

Mij maakt het niet uit maar het lijkt me wel super gezellig als je ook komt of in iedergeval ff langs komt.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 16:08

Ik kom uit Groningen.. En misschien kan ik wel een dagje vrij krijgen.. Maarja.. Nou.. Als er iemand uit Groningen gaat en ik evt mee mag rijden... Meld het mij..!!

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 16:27

_MijnTrots

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 22:57

het is een maand van te vooren, ik weet niet wat voor werk je doet, maar kan je geen vrij krijgen??

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:21

Ik wil super graag mee met mijn dravertje .
Het is wel een hensgt ik weet niet of jullie dat erg vinden ( omdat ie dan niet in 1 wei kan staan met merries .. taminste als jullie geen veulentjes willen )
Alleen mijn vader wil me niet brengen omdat hij het tever weg vind.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 19:34

Hengst is geen probleem omdat er nog een hengst mee gaat. Alleen hoe je dat doet moet je zelf regelen je kan weiland alleen nemen of alleen een stal. Of allebei! En ik wil wel een veulentje maar volgend jaar pas en niet van een draverhengst

Waar kom je vandaan? Welke provincie?

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:14

Ik wil ook graag mee maar ik zit jammer genoeg ook methet vervoer. *zucht* dan was ik er tenminste weer eens even lekker uit

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 12:53

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:00

ja ik ben er al aangemeld maar zit er bijna nooit, geloof wle da er weinig mensen zijn die uit de buurt van drachten komen!

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 19:06

hahah ik ga ook mee zekersteweten super gezelli gaat dat worden kom mensen doe je best om vervoer en vrij te krijgen ik heb ook zo'n gek gevonden die mij weg wilt bregen hahah

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 00:16

hahaha daarom en de mensen uit noord-holland (waar ik dus bij zit) hebben een vrachtwagen gehuurd voor 7 paarden (we zitten al vol) dus er is vast wel vervoer te regelen.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 11:20

ik heb al een mail van iemand gehad

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 11:22

Ik zou zooooo graag mee gaan, maar ik moet rond die tijd al eerder een paar dagen vrij omdat ik dan een introductieweek ofzo heb van de hanze.. dus... jammer maar helaas.... Sturen jullie Nanza en mij een kaartje?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 11:59

Dat is jammer maar als je zin hebt en tijd mag je wel gewoon ff langs hoppen Maar je krijgt wel verslag + foto's hoe het was. Er gaan ook camera's mee dus er worden ook veel dingen opgenomen!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 12:35

ja ik kan maybe dus meerijden kreeg ene mailtje van eens meisje dat lijkt mij zo leuk :d ik ga al niewt op vakantie ivbm surprise en brammetje maar ja goed brammetje kan mn vriend op passen en surprise gaat gewoon lekker mee

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-05 17:29

Zelfde probleem maar nu gaat ze lekker mee

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 07:14

haha ja nouja bij mij is het nu eigenlijk 50 % zeker, op hoeveel komen we in totaal ong? per persoon?

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 12:44

zonder vervoer (want dat is bij iedereen anders) kost het ong 7,50 slaapplaats en dan 10 euro voor alleen wei (allebei 2 nachten gerekend).

Daarnaast nog kosten voor je eten maar die moet je zelf inkopen en wat extra meenemen want we doen samen inkopen voor de bbq heb ik begrepen maar dat is niet zoveel.

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 23:33

Er zijn toch wel meer draver eigenaren/eigenaresse die zin hebben om mee te gaan??? Kom op hoor

Iedereen is welkom. En heb je geen tijd/zin voor een heel weekend vinden we het ook leuk als je een dagje of avond komt (met of zonder paard)

het beste is dan zaterdagavond want dan komen de meeste mensen en is er ook een bbq en draverkeuring. Maar andere dagen mag ook!

SuzanneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:02

Ik zie het nu pas, maar het lijkt me leuk... Ik heb geen vervoer!!! Dat is het probleem!!! En waar ligt Uddel??? Zijn er nog andere mensen die uit de omgeving van rotterdam daarheen gaan en toevallig nog een plekje vrij hebben voor mn peerdo???!!!

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 13:07

Ja ik heb ook een Draver (witte) ik kan helaas niet mee, omdat ik deze maand al helemaal vol zit met extra werk, en heb dan net me nieuwe huis. dus als er weer eens een meeting met draver worden gehouden en het is in NOORD HOLLAND wil ik graag op de hoogte gehouden worden

Groetjes miss