HH Instructieweek Ermelo Week 5 .. Verslag.. LANG!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Margon

HH Instructieweek Ermelo Week 5 .. Verslag.. LANG!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 20:47

Na lang aftellen in dit topic --> viewtopic.php?f=74&t=365299&p=9183473#9183473 <-- was het dan eindelijk zover Het kon beginnen.

We waren met de volgende bokkers.
Eefjuh112 [Eef]
Sjellii [Shelley]
Jigger_Lief [Charlotte]
vinci [Delanie]
XChantal [Chantal]
Chantal [Chantal]
kwitnie [Chantal]
Zirkoontje [Mirjam]
Krato [Sanne]
Christyy [Christy]
imposant [Denise]
jongleurtje [Marloes]
schapendoes [Marloes]
En ik

Daar gingen we dan. De wekker liep om 6 uur af om vervolgens 7 uur te vertrekken. Daar gingen we met de rijdende kanarie Rond kwart over 8 kwamen we op het KNHS Centrum in Ermelo aan. Paarden uitgeladen en lekker op stal gezet. En op zoek naar de medebokkers. Die waren al snel gevonden want Shelley had een boktpapiertje gemaakt met de namen erop en we hadden een eigen boktkamer. Om 10 uur was het kamp echt begonnen met een speech van Dirk-Jan. Waarin onder anderen werd verteld dat bedden en/of matrassen niet versleept mochten worden Ja Baas

OP naar de 1e les. Wij hadden zelfs ook een boktgroepje voor de les. Jigger_Lief, Schapendoes, Vinci en ik We gingen de 1e les met zn allen in het turquoise/ blauw. De 1e les verliep volgens mij voor iedereen wel aardig goed. Toen geluncht en rond 4 uur hadden we alweer de 2e les [dressuur] wat volgens mij ook wel aardig verliep bij de meesten. Toch?
Op dag 1 is er volgens mij niet echt heel erg veel bijzonders gebeurd dacht ik ??? maar de 1e dag hadden we een bed voor onze kamer deur geschoven zodat we via het raam naar binnen moesten of helemala niet naar binnen konden sorry nog marloes en denise En toen kwam onze grote vriendin "ROODBORSTJE" eraan. Met de zin Het is pas maandag hoor[/size] Euhhh DUS? Ow ja en Delanie vroeg dan heel droog wat nou eigenlijk het probleem was En 's avonds nog een clinic gehad van Bart Bax. Toen iedereen eindelijk rond middernacht in zn bed lach kreeg Charlotte ineens een briljant idee. Een slaapzakkenrace. Daar gingen we met 4 man. In onze slaapzak in de gang en huppen maar. Bij terugkomst in de kamer liep ik nog tegen de kast op/ Ik had gewonnen Toch?

Oke Dag 2. Vroeg op... 7 uur al Maar goed dat mocht de pret uiteraard niet deugen. 's Ochtends was er een buitenrit maar ik ben niet meegegaan omdat ik daar gewoon geen zin in had. Charlotte is ook niet meegegaan dus haar paard en mijn paard hebben samen in de paddock gestaan en daarna lekker laten grazen. 's middags wel gewoon gaan rijden en we hadden dressuurles van Dirk Jan. Hij beweerde dat sommige van ons hengelde. Maar daar werd aan gewerkt Heb er veel geleerd in deze les met name de ontspanning
Ow ja Shelley had in de springles ook nog een leuke stunt. Ze ging over een steiltje en verloor haar beugel en hing er een beetje half naast Daar is ook nog een filmpje van en zal binnenkort ook wel upgeload worden zodat Bokt daarvan kan meegenieten.
's avonds was het eten [helaas] niet echt lekker en we moesten het maar doen met de vla Tsja heel de avond kan je niet leven van een bakje vla dus we besloten pizza te bestellen. Na een tijd wachten kwam de pizza niet en toen Eef opbelde kwamen ze met het excuus dat ze niet in Ermelo bezorgen Nou fijn.
Oke dan zelf maar met de rijdende kanarie naar het dorp. [Erg handig iemand met een rijbewijs ]. In ermelo aangekomen waren er niet veel winkels of restaurants of zo iets. Nog maar iets doorgereden en in welk plaatsje we waren. Er was kermis dus daar besloten we even over heen te lopen We kwamen Bassie nog tegen die lolly's strooide en Shelley vond het natuurlijk nodig om op de grond te duiken met nog iemand anders. Toen een suikerspin gehaald en op zoek naar een pizzahut. Nou daar gingen we met 7 pizza's toen nog even langs de Edah om wat te drinken [Lees; Blue Curacuo en Passie] te halen. En dat hebben we nog genuttigd dezelfde avond. Dinsdag avond was trouwens ook de “fancy-avond”, ik had 6 blaadjes meegenomen. Charlotte las het “Vrijen en jij” voor. Er stond een vraag in over LIGGEND OF ZITTEND PIJPEN. Toen Delanie terug kwam van de WC vertelde ze dat het heel goed te horen was op de gang wat wij allemaal aan het voorlezen waren. Waardoor Charlotte het nog een keer nodig vond om te bleren: [i]LIGGEND OF ZITTEND PIJPEN
De alcohol zat er lekker in dus we waren allemaal super melig en vrolijker dan normaal waardoor ik de volgende ochtend wakker werd met hoofdpijn en misselijkheid en dus ook zo aan het ontbijt zat. Op zich niet heel erg slim.

Op woensdagochtend om half 9 's ochtends hadden we dus springles en zat er als een malloot op met dus wat hoofdpijn en misselijkheid... OKE ik drink nooit meer op een instructieweek niet zo goed voor me. Ook aangezien ik al ongeveer een half jaar niet meer had gedronken en met een paar glaasjes drank wil het wel lukken. Maar de springles ging echt super duper goed. Eindelijk na een hele lange tijd weer een parcourtje van ongeveer 80/ 90 cm gesprongen wat ik al 2 maanden niet heb kunnen doen omdat mijn paard weer een tijdje in de stop periode zat

Op woensdagochtend kwam ik ook tot de ontdekking dat Riki al een hele tijd het biks van daar niet had gegeten dus daar moesten we maar even iets aan doen. Ik mijn moeder opgebeld om te vragen of ze een zak muesli thuis wilde halen en dat even kwam brengen want het was op woensdag kijk-dag. Om half 2 hadden we les van de engelse mevrouw die in de Intermediar I zat. Onze paarden waren wat moe en Marloes [schapendoes] deed die middag niet mee omdat ze vond dat ze maandag niet goed les gaf. Dus die engelse zei dat we veel stapoefeningen gingen doen. OKE mij best Kwam ze aan met schouderbinnenwaarts, travers en appuyementen…. Uhhh wij zijn pas B hoor.
Maar uiteindelijk gingen het boven de verwachting want bij ons alle 3 ging het buitengewoon goed als je alleen maar B oefeningen gewend bent. Toen wij dit eenmaal aan Marloes vertelde reageerde ze ineens heel bot [Sorry Marloes maar zo ging het echt wel]. Charlotte en ik gingen na de les onze ouders nog even een rondleiding gegeven over het KNHS Centrum en de kamers en daarna nog wat gedronken en de moeders weer uitgezwaaid.
’s Avonds was het tijd voor de barbecue. Ik was het kaartje kwijt van de barbecue [whoops] maar Chantal wilde wel iets voor mij op de barbecue leggen.
’s Avonds ging “ONS SAN” nog even met Krato rijden. Eerst in de Beaxtrixhal en later nog even in de buitenbak. Eef, Shelley en ik gingen door de bak rennen terwijl Sanne aan het rijden was. Natuurlijk moesten wij ons dressuurtalent even laten zien. Door bijvoorbeeld achter Krato [Sanne haar paard] aan te rennen, de wissels om de pas, wissels om de 2-pas en de uitgestrekte draf [nu maar hopen dat Krato goed op ons heeft gelet en nu weet hoe het moet
Op woensdag avond heeft Shelley voor mij de keuzeles opgegeven omdat ze per sé wilde dat ik de crossles ging doen. Ja Baas
Oke dan Alleen was die hamburger niet te eten en deden we het maar met brood De ouders van Marloes hadden nog aangeboden om drank voor ons te halen Dus daar kwamen weer 2 flessen. En JAWEL je raad het al. Marg was weer EEN BEETJE van de wereld Shelley en ik hebben ook nog een super leuke YOSTI-DANS bedacht. HAHAHA de YOSTI dans was zoooo gigantisch grappig.. daar is trouwens ook nog een filmpje van die deze week waarschijnlijk wordt upgeload en met jullie wordt gedeeld. Laat in de avond gingen we met een groepje bokkers en nog wat anderen naar de Foyer om muziek te luisteren en jawel Mirjam [zirkoontje van bokt] had een geweldige CD bij namelijk van Jantje Smit… hahahaha gewoon te grappig zeker als meer dan de helft wat alcohol op had. Nog even lekker wat gekletst en daarna maar gaan slapen want we hadden de volgende ochtend weer crossles.

Toen ik wakker werd de volgende ochtend was ik misselijk en had wat hoofdpijn En om 11 uur hadden we crossles. Ons hele groepje was misselijk Charlotte, Delanie en Marloes vanwege de zenuwen… ik omdat ik een soort van kater had Maar goed bescherming om en aan en gaan met die banaan Eerst een kennismakingspraatje met Dirk-Jan voordat we begonnen en daarna kon het crossen beginnen. Riki had in haar hele leven nog nooit over een boomstam gesprongen dus veel verwachte ik er niet van. Nou bokkers bereid je voor op een lang verslag over een 1e crossles met Riki
Men begint met losrijden. Dirk-Jan had gezegd dat we met losrijden in galop om [ruim] rond de waterbak te galopperen en dan in de verlichte zit gaan zitten om de rug van het paard te ontlasten. PRIMA. Doen we even…. Dacht ik… Riki zag water en ze dacht UHHH NEE hier ga ik ECHT niet langs. En ja je raad het al… daar lag ik. Heerlijk in het zand Dirk-Jan lag geloof ik helemaal in een scheur niet bezeerd en gelijk er weer op Toen wat in – uitjes en bomen wat allemaal super goed ging voor een groen paard op het gebied van de crosswereld.
Marloes vond haar Haflinger erg goed terwijl die niet eens 5 in-uitjes achter elkaar sprong of een dikke boom. En ze kwam met de zin: “Wat zouden jullie zonder mij moeten” JA SORRY HOOR!!! *nors. Ja want haar haf is natuurlijk zo geweldig. En mij ook nog eens keihard uitlachen als ik eraf val… sorry maar dan ga je bij mij echt heel erg veel te ver. Oke voor het eerst een afsprong… ik was vet benieuwd hoe Riki dat ging doen… niet twijfelen gewoon doen [dacht ik.] bij de 1e afsprong was het weer raak. Riki dacht even een meter omhoog te gaan en zo’n 2 meter verder. En je raad het al… daar lag ik voor de 2e keer in het zand. Goh Dirk-Jan heeft wat afgelachen zeg *nors En gelukkig weer niet bezeerd. Weer opgestapt en weer verder [*schouderklopje voor Marg*]. Nog een paar keer opsprong gedaan wat overigens wel heel erg goed ging. Toen weer een afsprong en Riki vond het nu weer nodig om een nog hogere en verdere sprong te nemen… en ja ik hoef het eigenlijk niet te zeggen maar daar lag ik weer… dit keer midden in de blub. Dat was gewoon niet echt grappig op het moment. Dirk- Jan dit keer natuurlijk weer helemaal in een scheur en de rest trouwens ook en dit keer vond ik het natuurlijk niet zo grappig met een zwart pak dus ik ben kwaad weggelopen. Riki even aan Shelley gegeven en snel die vieze broek uit. Gatsie wat voelde ik me vies. Toen heb ik Chantal [kwitnie van bokt die is nl. M SGW geweest] nog een afsprongetje laten rijden en dat ging wel aardig goed… daarna zelf nog een klein boompje gesprongen en lekker gaan uitstappen. Later maakte Dirk-Jan zijn excuses dat hij mij had uitgelachen… geeft niet hoor… het is je vergeven Ik was zo gigantisch vies dat ik mijn spullen amper schoon kreeg. Maar wat nu… je kon tot 8 uur die ochtend walles opgeven en ik stond nog met de crossles maar omdat ik 3 keer was gevallen vond ik het niet zo’n zeer goed idee maar Dirk-Jan vertelde dat ik het nog wel even kon veranderen. [Dat ben ik later per ongeluk of expres vergeten Al mijn spullen waren echt zeiknat van het schoonmaken dus ik besloot in de middag de dressuurles over te slaan. Tijdens de lunch stonden we in de rij die echt METERS lang waren maar Sanne, Charlotte en ik hebben ons wel vermaakt… HAHAHA de knappe stalhulp deed iets heel grappigs en een van de instructeurs lachte als een geit of zo… wat Charlotte natuurlijk weer geweldig imiteerde. [Misschien een ideetje voor Charlotte om net als Hans Teeuwen cabaretier te worden] En Riki de rest van de dag wat rust te gunnen want we hadden er al een redelijk zware week met training opzitten.
Die middag heb ik lekker bij de springlessen op het gras gelegen en de slappe lach gekregen over mijn 3 vallen tijdens de crossles. Erg grappig hoor. Charlotte deed net of ze een konijn en later een hond was. Ze hupt rond als een konijn, en zeikt als een hond. [Sorry Charlotte maar dit moest ik er echt even inzetten ]. ’s Middags nog even wat te drinken gehaald met ONS SAN in de foyer en al gauw konden we bij het diner aanschuiven.
Om half 7 stond de bus klaar om naar De Nieuwe Heuvel in Lunteren [een hengstenhouderij voor degene die dat niet weten] te vertrekken. We waren het KNHS Centrum net af tot Marloes de bus uit stapte op naar huis te gaan. Dag dag Marloes… Niemand van de bokkers wilde zowat mee maar SUPER MARG *uche uche* . We kregen bij De Nieuwe Heuvel eerst 3 hengsten te zien. Eentje die binnenkort voor de keuring kwam, Remiro NH, en een fries. Alle 3 los laten zien. Wel leuk maar niet heel erg bijzonder of zo. Daarna kregen we een rondleiding door de stallen. Eerst door de hengstenstal met alle dekhengsten die ze daar hebben onder andere: Neron, Prins Abdullah, Paddox, Bachelor, Alfred, Valentino en heel erg veel friezen o.a. Wikke 404. Echt prachtige paarden en verder nog heel wat friezen die klaar worden gemaakt voor Kootwijk, die beleerd moeten worden of die daar staan om drachtig te maken door een van de dekhengsten. Daarna nog even naar de manege van De Nieuwe Heuvel wat er een stuk minder luxe uitzag maar toch wel gezellig en we mochten allemaal wat drinken bestellen in de kantine. Shelley en ik gingen met ons geld wat we nog in onze zakken hadden zitten nog wat snoepjes halen voor de avond Ik vond het echt heel erg leuk maar de rest niet of wat minder. Toen weer met de bus terug naar het KNHS Centrum en onderweg is er weer leven in de brouwerij gebracht… er werden 4 pizza’s besteld, Charlotte en Sanne zongen “Watskeburt” heel erg hard mee. [Watske bizzy bizzy en dan nog iets ], verder werd er nog uit volle borst meegezongen met de radio die opstond, en natuurlijk ook nog de Hans Teeuwen zinnetjes okee hier komen ze

• Snelkookpan, Snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar houd ik niet zo van
• Alvleesklier, Alvleesklier maandagavond doe ik vermecelli in mijn bier
• Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein.
• Hinkstapsprong, Hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long
• Roerbakei, Roerbakei heroine dealen op de kinderboerderij
• Pijnboompit, pijnboompit liggend kan je scheiten maar het is beter als je zit.

Daarna heb ik de korsten van de pizza van Shelley nog opgegeten en mijn tas helemaal ingepakt. En ’s avonds toen ik eindelijk in bed lag enorm jeuken ??? Net zoals op dinsdag en woensdag avond. En ineens schrok ik me dood want er lag een beest in mijn bed HELP! PANIEK IN DE TENT! Oooooh het was het touwtje van mijn slaapzak
Wat ook nog leuk was… Shelley sliep onder mij HAHAHA en ik ging haar uit bed blazen. Dat vond ze niet leuk en stond met d’r hand in de aanslag om mij te slaan. Niet lief Shelley Donderdag avond hebben we trouwens een alcohol vrije avond gehad. Dat deed me goed Wuhahahaha

De laatste dag was aangebroken *huil huil* Vandaag gingen we naar huis. Ik ben ’s ochtends maar eerst even goed gaan ontbijten en daarna met de stal van Riki begonnen met uitmesten.. gelukkig had ik een kruiwagen. ¾ deel van de stal leeggehaald en nog ¼ deel laten liggen zodat ze niet de hele ochtend nog op de stenen stond want ik had om half 1 pas de keuzeles. Mijn bed afgehaald en alles wat ik niet meer nodig had ingepakt en naar de rijdende kanarie gebracht. Dat had ik alvast gehad. Toen nog de CD-Rom met 587 foto’s opgehaald. Waar ik trouwens best vaak op sta het zijn echt leuke foto’s geworden Nog even bij het M1 proefje van Sanne met Krato wezen kijken en toen maar zelf eens op gaan zadelen voor de crossles. En wat mensen gedag gezegd die al weg gingen.

Deze keer was ik niet heel erg misselijk vanwege de alcohol [ ] maar vanwege de zenuwen aangezien ik er toch donderdag 3 naast lag. Ik kwam aan bij het crossterrein en ben maar even naar Dirk-Jan gelopen dat ik het nog een keer wilde proberen “Ja ik zag je op de lijst staan en ik dacht dat je de keuzeles nog had veranderd” Niet dus. Ik wilde het gewoon nog een keer wilde proberen maar de afsprong zou ik niet doen. Dat was ook wat hij dacht. Mooi dan zijn we het daar over eens Lekker begonnen al hoe wel ik wel zag dat het crossterrein half onder water lag… [misschien toch een snorkeltje opzetten met een duikbril? ] en ik hoor Dirk-Jan nog zeggen: Margon ontwijk je de plassen een beetje Uhm hoe zou ik dat moeten doen als het hele terrein blank staat. Maar oké met losrijden bleef ik zitten wat een meevaller en het losspringen over de boomstammen gingen perfect. Ik begon eindelijk in het ritme te komen. Toen de kuil… Riki moest er naar beneden in en wat ik ook deed of hoe Dirk-Jan Riki probeerde mee te sleuren ze ging er NIET in. Ik moest best hard lachen want tsja die kuil leek wel een beetje op een afsprong en zei dat ook heel droog. Vanaf de andere kant geprobeerd en ze deed het Ik moest dat nog een keer of 10 gaan doen zodat de rest van het groepje naar de piano kon gaan aangezien ik dat dus echt NIET ging doen. Toen ik bij de kuil bezig was verloor ik een strijklap… ik liep naar Dirk-Jan toe om dat te zeggen maar hij dacht dat ik in de waterbak bedoelde en hij vroeg of ik wel goed bij m’n hoofd was. Euhh volgens mij wel toch? Daarna ging de rest van het groepje een parcourtje springen en de steeple op… ik heb de in-uitjes gesprongen en hup de steeple op… ik heb alleen de hoge haag niet gesprongen voor mijn eigen veiligheid

Daarna lekker uitgestapt… niet gevallen… wat heb ik toch een lievig paard Daarna vertelde Dirk-Jan me nog dat ik het dapper vond dat ik het toch nog een keer had geprobeerd en dat ik vandaag goed in m’n zadel ben blijven zitten Ik heb hem bedankt voor alles en verder gaan uitstappen en m’n paard eens een dikke knuffel gegeven dat ze zich zo goed heeft gedragen deze week. *pinkt een traantje weg* Het was een heel erg leuke week, ik heb ongelofelijk genoten en volgend jaar wordt het nog toffer dan dit jaar [alhoewel, ik betwijfel of dat kan want het was al zo gezellig ]
Nog even verder mijn stal leeggehaald en weer terug naar huis… om 5 over half 3 reden we weg bij het KNHS Centrum in Ermelo.

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke week. En we zullen ook nog een soort van reunie gaan houden om alle herinneringen nog eens boven te halen !!
Het was een TOP WEEK!
En nog 360 dagen tot het volgende kamp… ik houd het op m’n kalendertje bij

Nog wat herinneringen:

* Fancy- avond
* Eef is groot en ik ben klein het is niet eerlijk
* Slaapzakken race
* 3 keer eraf vallen in een half uurtje
* De volgende dag gewoon weer met de crossles meedoen
* Marg blaast Shelley uit bed
* Met de gele kanarie op pad naar de kermis en naar de Edah ik was gewoon echt niet dronken
* Op een regenachtige avond met Eef en Shelley door de bak rennen en daarbij doen we de wissels om de pas, wissels op de 2-pas en de uitgestrekte draf
* Dirk-Jan lacht mij uit als ik in de blub val [ de rest die stond te kijken trouwens ook ]
* "HET IS PAS MAANDAG HOOR"
* Shelley en ik doen de YOSTI dans
* Marg krijgt iedere avond jeuk aan dr teen
* Hans Teeuwen rage

findi

Re: HH Instructieweek Ermelo Week 5 .. Verslag.. LANG!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 21:12

luk verslag hoor.
het moet daar geweldig geweesd zijn!
volgend jaar verwacht ik dus weer een verslagje he.
en braaf paardje.

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 21:41

Jaaaaaaaaaa het was geweldig!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 21:54

ik wil fotos zien!!!

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 10:10

Jaa, ik ook

Het was zo te lezen een superweekje!

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 10:23

geweldig verslag margon

*al heb ik um nu dus al 3 keer gelezen *

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 11:09

Wahahahahah *ligt onder de tafel hier* echt een geweldig verslag!
Voor die Hans Teeuwen zinnentje, die ik hier zo ook even in de groep gooien haha

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 11:10

Foto's en alles komen eraan

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 16:38

Haha, ik moet echt lachen om je verslag Margon! Ik kan me sommige dingen echt helemaal voorstellen .
En zo te horen is het héél gezellig geweest !!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:24

Ook al betreft het een week verslag, het is een verslag van een van te voren afgesproken Boktmeeting.
Topic verplaatst naar BV

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 11:04

haha echt een super verslag, maar dat wist je al
het was er gewoonweg onwijs gezellig en volgend jaar zekerz weer.....

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 21:44

Echt een leuk verslag Het was echt super gezellig
Ik kan een jaar lang geen suikerspin of pizza meer zien, maar volgend jaar zeker weer

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 23:23

Jaja, en dan gaan we volgend jaar weer aan de pizza!!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 23:25

Nee wat dacht je van mij dan
Mijn suikerspin dopen in de Blue curacao

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 08:54

haha margon dat was weer een strakke actie van jou..... Maar je was niet dronken ofzow hoor

pizza's kan ik ook niet meer zien..... volgend jaar weer...

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 09:09

Zeker volgend jaar weer!

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 17:10

hey marg,nou je verslag had ik al gelezen maar t was ECHT een TOP week!!

zeker volgend jaar weer!!!!

(enkele foto's zijn te zien op knhs.nl)

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 15:08

Wat een gaaf verslag!!
Zo te horen hebben jullie weer een top-weekje gehad!
Over 2 weken zit ik daar!!
Hebben jullie het nr. van de dichtsbijzijnde pizzaria??
Want wij zijn ook van plan om pizza te bestellen!

Ennuh..Margon: waren er nog meer van vorig jaar? (op Dirk-jan na?)

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 00:11

Ik denk dat het nummer van de pizzaria nog wel in de foyer hangt, was bij ons wel zo!

@ Annemiekbram: er waren er nog wel meer van vorig jaar; Barbara Wouters, Jean Rene Luymes, Sanne Winters en nog wel een paar

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:59

voor het geval het nummer er niet meer hangt!!

0341423423

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:47

Wahahahah dankjuh!!!

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:49

Die wat Krato opnoemde ken ik alleen Jean Rene Luymes van volgens mij

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 18:50

Margon waarom staan je mooie foto's hier niet??
whahaha of moet ik ze er op zetten??

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 20:49

Annemiekbram schreef:
Ennuh..Margon: waren er nog meer van vorig jaar? (op Dirk-jan na?)

Van Instructeurs/ Instructrices?
Barbara Wouters geloof ik alleen.

San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 23:46

Nee, dr waren dr wel meer van vorig jaar, paar posts hierboven al genoemd