Toen waren melanie F, claudia en pascalle eral. Heidi, liselot en elsbeth kwamen net aan met de trailer. Toen kwam marianne erook aan. Ze had nog optijd een paard kunnen regelen. Na een tijdje kwam isabelle ook met de trailer. En na nog iets langer wachten kwamen melanie en rosanne ook. Melanie D te paard en rosanne op haar fiets. Toen we allemaal opgestapt waren kwam marion (marjon? ik weet het niet precies

We waren dus met:
-Stephanie
-Anouck
-Noraly
-Heidi
-Melanie F
-Melanie D
-Elsbeth
-Liselot
-Marion
-Isabelle
-Pascalle
-Claudia
-Marianne
De rit verliep erg goed. We hebben op een gegeven moment de groep gesplitst. Ik wou eigenlijk direct met de rustige groep mee, maar lady wou haar vriendje in het begin niet in de steek laten..
De tweede keer ben ik wel met de rustige groep meegegaan. Toen zijn stephanie, rosanne en Melanie D een ander pad ingegaan. We zijn ze niet meer tegen gekomen. En kwamen dus los van elkaar terug. Wij een kwartier eerder dan stephanie, rosanne en melanie D
We hebben onderweg nog een paar keer geruild, tussen het paard van marion, amadeus, romy, romy, jentel en punky. Niet omdat er iemand afgevallen was, maar omdat ze gewoon even wouden ruilen. De meeste paarden hebben het onwijs leuk gehad. En de meeste mensen ook (geloof ik

Ik heb iig een super leuke en gezellige rit gehad

Nou hier dan de foto's:
Ik kwam net op het lamoen aan, steph al van wout afgestapt. En Melanie F even een gekke bek trekken

Daar ze je romy (de fjord) en amadeus..
En anouck met amadeus
Idem
melanie F met PZN
Rosanne die net was aangekomen.. Doet net haar regenjas uit
Marianne
Carmel hooo (melanie D met carmel)
Anouck weer
Romy
Liselot met jentel en daar draait romy volgens mij net haar hoofd weg.
Pascalle met priscilla
Marianne met misty
1 van amadeus zijn bokjes.. (om de vliegen)
Toen vroeg anouck aan mij: ,,Heb je al een foto van mij?" Ik: euhhhm, ik maak er wel even 1

Rosanne en melanie D (is het moeilijk rosanne?

Mijn paardje, lady.. onder wout zijn nek door

Even wachten op iedereen
Melanie F met PZN
Romy..
Steph, melanie F melanie D en rosanen.. (wat vertel je daar melanie?

Onderweg

Melanie D met carmel
Wij waren met dit groepje even de kuil door gegalopeerd..
Rosanne met jupiter..
De groep van achteren..
Groep van achteren..
Elsbeth met Punky en pascalle met priscilla
En hier was ik lady al terug naar huis aan het rijden vanaf het lamoen..

Owja, ik hoop dat ik alle namen goed heb geschreven.. Ik heb ze alleen maar gehoord dus

En sorry voor mijn vinger of lens die voor de foto zit