Gisteren was het zover.. we gingen Ijsje hupsen

We waren uiteindelijk met zn 6-en.
Ik was natuurlijk weer de laatste die aankwam bij de plek waar we afgesproken hadden.. mn moeder en ik stonden errug lang in de file....

Maargoed. Eerst een beetje kennis maken en het viel me allemaal 100% mee hoor

Na een paar minuten kwamen we bij de wei aan waar de paarden normaal staan. Nu dus niet. We moesten wachten op Okke, de eigenaar van de paarden. Er was ook een meisje die met ons meekwam. Die begeleidde ons ook tijdens de rit.
Toen Okke kwam sprong de helft in zijn busje, en de andere helft in Yvonne's auto. Waaronder ik. Het werd een wilde (zie stoffige en irritaties oproepende, hé Yvonne

Bah.. toen we daar aankwamen en naar de paarden toegingen had ik echt zoiets van uuuh...

Wel een vreemde manier van rijden was het hoor! We dachten vaak ''Zo zouden mensen van de manege ons eens moeten zien

Maar het was wel echt een supermooie omgeving!! Mn lachspieren zijn ook weer getraind doordat ik steeds achter rme hoorde ''De mijne sjokt niet'' Echt... werkelijk heel erg lachwekkend. Ik zal maar niet zeggen WIE dat zei. Net zoals met die lieve stem he.

We hebben redelijk wat gegalopeerd en het zat ZÓ fijn!!!!! Die beesten kennen ook echt exact de weg.. je hoeft dus niet echt wat te doen... ja zitten..

Iedereen vond t jammer toen het weer afgelopen was.. Paarden in de wei.. en TOEN.. TOEN werden er foto's gemaakt! Mooie konten hebben die paarden hoor

Het was in elk geval echt super!!!!!!!!!!!!! Dit gaan we zeker nog ns doen!!!!!!

Oja.. er zijn foto's gemaakt... maar ik heb geen idee hoe die geworden zijn en of die op bokt komen..... Hoop t niet eigenlijk..