voor de mensen die met mij mee wouden ik heb een poll gemaakt met 2 datum´s waarop we de buitenrit kunnen gaan houden. we kunnen het beste zo vroeg mogelijk gaan omdat het dan nog zo warm is en de paarden zich dan ook iets lekkerder voelen denk ik.
het is dus de bedoeling dat we een rondje vliegbasis twente gaan doen. we zijn ongeveer 2 uur weg. kan korter zijn maar kan ook langer zijn. het zou in iedergeval een rustig ritje worden met veel stap. maar als alles goed gaat en de paarden reageren goed op elkaar kunnen we af en toe als het pad natuurlijk niet te nat is. wel stukjes draven. en mocht ik daisy vertrouwen dat het zo goed gaat kunnen we ook nog wel een hand galopje proberen maar dat zien we met de buitenrit wel hoe of wat.
we nemen de datum waarop iedereen kan of wanneer de meeste kunnen. ik kan alle 2 de datum´s en claudia ook.
tijd komen we wel uit. en we moeten ff kijken wat het weer gaat doen.
groetjes miranda en claudia
p.s. je kan als je alle 2 de datum´s kan. op alle 2 de datum´s stemmen!
ik had een idee. omdat je het eigenlijk nooit voo relkaar krijgt dat iedereen op 1 datum kan. weet niet of claudia het ermee eens is.
maar zat zo te denken. de mensen die 29 mei kunnen. dat we met hun dan de 29ste gaan. en met de mensen die 19 juni kunnen dat we met hun de 19de gaan? dus zeg maar er 2 ritjes van maken?
ik weet niet voor d emensen die bij claudia staan. of daar beter heen kunnen. dat er een paar vanaf haar gaan. en voor mensen die het makkelijker vinden om bij mij te komen. dat die vanaf mij vertrekken en dat we elkaar tegen komen? of is dat onhandig?
ik weet niet of iedereen de weg weet naar mijn stal. omdat er aan de ene kant bij harry menkhorst paaltjes staan en daar kun je dus niet door heen je zou er wel langs kunnen over d eparkeerplaats volgens mij. maar vanaf de andere kant is het dus eerst de bosweg. en dat word geowon later de nieuwe grensweg. als je op de bosweg ben moet je gewoon alsmaar rechtdoor rijden
ja als het regent gaan wijnatuurlijk ook niet. maar als het af en toe klein beetje regent gaan wij dnek ik wle. vorige keer toen ik met claudia alleen naar buiten ging regende het ook af en toe. maar dat zien we tegen die tijd wel
maaruh. voor de 29ste hier een paar tijden dat het kan. aangezien ik er rekening mee moet houden met de tijden dat daisy in en uit het land komt.
wat ons het beste uitkomt is 11 uur ´sochtends. voor mij eigenlijk ook want dan hoeven de pony´s pas een uur later de wei in.
voor 19 juni weet ik het nog niet hoe ze daan staan op het land. en als het dus warm is mag ik dus niet smiddags rijden omdat daisy dat niet leuk vind en last heeft van de vliegen.
dat zou dan ook wel tegen 10 uur of 11 uur worden.
ik kan wel een trailer lenen, dat is het niet. Maar met alleen een trailer ben je er niet Je moet nog iemand hebben die rijdt, een grote auto, en dan nog n 2 paards trailer (opzich ook te regelen) Ik ben dus van aardig wat afhankelijk. Ik denk dat er naar toe rijden net te ver is, iig als daarna nog 2 uur gereden word. Ik kan dus nog niks met zekerheid zeggen
ok machie .. ik heb het met de tukkerrit. ik kan ook nog niet met zekerheid zeggen dat ik daar naartoe kan. waarshcijnlijk heb ik geen vervoer. dat weet ik dus pas een week van tevoren. ik huur anders gewoon een pony daar. kan ik naar wierden met de trein kan iemand me meenemen .. dusss dat zou wel leuk zijn.