CHE's harems, dresuurmiepen, theemutsen en V.I.Nanny's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

onbekend2

CHE's harems, dresuurmiepen, theemutsen en V.I.Nanny's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 13:27

CH-Eindhoven was een zeer groot succes ondanks het slechte weer. Mooie sport gezien en een hoop gezellige mensen Haha!

Ik heb het in iedergeval heel erg naar m'n zin gehad! Ik heb weliswaar veel in de kinderhoek gezeten (zat in iedergeval wel droog Bloos ), maar heb mijzelf samen met Iris82 wel een keer in een VIP-box kunnen banketstaaf en onder het genot van een wijntje de Eventing kunnen bekijken. Ook de kür op muziek en de Derby waren erg mooi en spannend.

Ik hoop dat jullie het ook naar jullie zin gehad hebben! Op de kosten van Concorde (de organiserende vereniging) moeten we maar een keer een leuke activiteit voor z'n allen bedenken (dus ideeen zijn welkom).

Maar hier kunnen jullie in iedergeval alle verhalen, roddels, foto's en opmerkingen (cq verbeteringen voor volgend jaar) kwijt Haha!

Oh ja, afgelopen zondag was de Campina-prijs op tv. één paard zag ik door een hindernis gaan waarna Hanneke, Mark en Veerle vól in beeld in actie kwamen Haha! Jullie ook gezien? En weten jullie wanneer de derby en kür op tv komen? want die zijn ook gefilmd...

de andere topics:
Concours Hippique Eindhoven... help mee!
CH Eindhoven... 5 t/m 8 mei... wie gaat?
Laatst bijgewerkt door onbekend2 op 09-05-05 13:38, in het totaal 1 keer bewerkt

stalleke

Re: CHE's harems, dresuurmiepen, theemutsen en V.I.Nanny's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 13:37

Hihi ik vond het heel erg gezellig! gelukkig was het woensdag donderdag vrijdag wel droog Tong uitsteken
Toen ik bij de dressuuring zat hoorde ik heel veel klachten over het losrijterrein! Maar ik begreep dat dit verplaatst was? Ik weet niet of jullie dat aan iemand door kunnen geven?
Verder vond ik alles wel goed, kom zo niet echt op dingen die verbeterd moesten worden..

Ik vond de kinderhoek echt een ramp Tong uitsteken was blij dat ik daaruit kon!

Verder heb ik wel leuke ruiters gespot Knipoog

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 13:41

het losrijterrein voor dressuur was inderdaad veel te zacht... lag ergens verstopt in het bos Lachen
de laatste dagen was het losrijterrein achter de dressuur tribune en een 2e naast het dressuursecretariaat...
Ook leuker voor het publiek dus Haha! er stonden soms meer mensen bij het losrijden te kijken dan bij de proef zelf!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 13:45

Ja dat deden lisa en ik dus bij het springen Tong uitsteken dat vonden wij leuker dan het parcours bekijken Knipoog

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 13:47

trouwens, alle bokkers die er waren:
Candidat
Fiffertjuh
Stalleke
Corine
Falona
Vientje
Iris82
Risje
Shezzit
Laantje
Riskjuhruled
Naranga
Neonlight
Wenda
VeerdeC
Rhiannon

en de niet-bokkers:
Eric
Mark
Judith
Vivian
Ineke
Linda
Juul
Wouter
Jan Maarten
Frans
Christine
en niet te vergeten onze harembaas: Anita

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:01

Hey chantal,

Het terrein gaan wij niet over, dat doen de mensen van BCM zelf namelijk. Wel kunnen we als we klachten deze altijd doorgeven natuurlijk, maar goed beslissingen hierover liggen dus niet bij ons.

Ik zal een poging doen om ergens alvast wat foto's te uploaden dan kunnen jullie er ook van gneieten!!

JO!!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:02

risje schreef:
Hey chantal,

Het terrein gaan wij niet over, dat doen de mensen van BCM zelf namelijk. Wel kunnen we als we klachten deze altijd doorgeven natuurlijk, maar goed beslissingen hierover liggen dus niet bij ons.

Ik zal een poging doen om ergens alvast wat foto's te uploaden dan kunnen jullie er ook van gneieten!!

JO!!

Dat dacht ik al.. Maarja misschien dat je het kan doorgeven ofzo Knipoog

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:57

Ha, ik was op zondag druk bezig met de Derby toen ik een berichtje kreeg dat ik op tv net bezig was een hindernis op te bouwen waar iemand doorheen was gegaan! Echt wel grappig. Helaas heb ik t zelf nog niet kunnen zien, jammer dat ik t niet ergens online kan zien. Als iemand t in tilburg op video heeft of online houd ik me nog aanbevolen. Verder nog een leuke quote van Reggy, toen ze op de grond lag na haar val, gehoord van 1 van onze medewerkers: 'ik stop met springen, ik ga dressuren!' S'middags was ze er weer, ik geloof dat ze toch wel blijft springen hoor gelukkig

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:09

Hey veerle:

Nog een quote van reggy, voorafgaand aan deze quote werd haar gevraagd hoe ze heette: "kijk dan op het scorebord!!"
Zag er even vervelend uit die val, maar idd, 's middags was ze alweer op het terrein te vinden.
Emiel tacken schijnt trouwens zijn neus te hebben gebroken met zijn val. Volgens mij was dat toen oa Veerle die hindernis moesten opbouwen.

JO!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:17

ps: even een vraag voor iedereen:

Zijn er nu al mensen die interesse hebben in een CHE 2005 foto-CD?

Enne willen de mensen die een digi-cam bijhadden en foto's hebben gemaakt deze bschikbaar stellen voor de CHE 2005 foto-cd?

De foto's kunnen gemaild worden naar werkactie@gmail.com.
De CHE 2005 foto-cd zal alleen beschikbaar zijn voor medewerkers. Heb je interesse kun je hem hier bestellen!
De kosten voor de CD zijn nog niet bekend, maar zullen in elk geval niet hoog zijn!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:19

veerledec schreef:
Ha, ik was op zondag druk bezig met de Derby toen ik een berichtje kreeg dat ik op tv net bezig was een hindernis op te bouwen waar iemand doorheen was gegaan!

Dan moet ik ook ergens in het bereik van de camera zijn geweest. Wie heeft het opgenomen?? Ik wil het zien!!

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:20

Haha, ik vond het toch nog best gezellig met die VIPkids Tong uitsteken
Lekker warm, droog, goed uitzicht op het parcours, en een best leuke jongen van de catering schuin er tegenover Haha! Komt zo'n jongetje er aan het einde van het concours met de slimme opmerking: 'Eej, ik heb jou trouwens al vaker gezien!' (Zie hem regelmatig, alleen dat had hij dus nog niet helemaal door Tong uitsteken) Sommige kinderen waren wel heel erg druk, ik noem geen namen, het is wel duidelijk over wie ik het heb Haha! ...

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:26

Ja graag een CD! Haha!

Emile tijdens het avondeten (met supermooie pleister over zijn neus Tong uitsteken): '...... Ja, poot in mijn gezicht.....'
Zijn groom: 'Emile, geen stoere verhalen, morgen gaan we gewoon weer springen!'

En Leopold van Asten toen hij na de Derby de ring uit kwam: ' K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut STOMME SUKKEL K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut K ut '

En Jack Ansems toen ie na die stortregenbui van zijn paard kwam: 'Mama, ik sop helemaal....'

Nagelbijten / Gniffelen

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 15:38

geweldig die ruiters! als je overal met je neus bovenop zit krijg je veel te horen Haha!
En inderdaad.. de zoon van EvdV was niet zo heel erg sportief, en ene jeroen was ook een klein Ettertje.... gelukkig werd hij op vrijdag zo gepest door een ouder jongetje dat hij zaterdag en zondag niet meer terug durfde te komen Haha! hihi helaas geen medelijden mee.......
...
okeee klein beetje dan...

En jaaaah! ik wil ook een cd! Risje: die foto's van Oklund moet je maar even mailen naar mij als je die hebt, dan kan ik er nog even een zonnetje in fotoshoppen...je mag ze wel alvast op bokt zetten, dan zet ik mijn shopcrea wel bij [CB]

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 15:46

Falona schreef:
veerledec schreef:
Ha, ik was op zondag druk bezig met de Derby toen ik een berichtje kreeg dat ik op tv net bezig was een hindernis op te bouwen waar iemand doorheen was gegaan!

Dan moet ik ook ergens in het bereik van de camera zijn geweest. Wie heeft het opgenomen?? Ik wil het zien!!

ik heb het op video! ik heb het eerste half uur gemist, (bj was het vergeten Boos! ) maar precies vanaf het moment dat jij en veerle in actie kwamen heb ik het op video staan...

heel misschien kom ik ook naar CnC, dus dan neem ik de video wel mee! kan Veer het ook mooi zien..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:52

Cool!! Kan ik mijn parcourshulp tv debuut toch nog zien. Maar CnC is niet zo ver weg dus je kan vast wel even op en neer om die band af te geven Tong uitsteken En anders doe je het voor de gezelligheid.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 15:56

haha die uitspraken zijn top, nog emer mensen met leuke uitspraken?

Update Cd bestellingen:
Lana
Rianne

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 16:00

maar weet niemand wanner de derby op tv komt?
want de campinaprijs van zaterdag was afgelopen zondag op rtl 5. Helaas zeiden ze niets over een vervolg o.i.d. staat ook niets in de gids..

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:09

Ik heb geen camera's gezien zondag dus ik denk dat er geen Derby op tv komt. Waar iedereen vandaan haalt dat die wel op tv zou komen weet ik niet, maar als je het mij vraagt komt die niet.

Op de site van CHE staat trouwens vermeld wanneer de grote prijs wordt uitgezonden, er staat verder niets vermeld over een uitzending van de Derby ofzo.

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 16:14

mmh ok, ik kan mij inderdaad ook geen camera herinneren... Maar er stond wel zeker weten een camera bij de Kur, dus maar even de site in de gaten houden..

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:15

Hoi!!

RTL5 heeft alleen de grote prijs opgenomen.
Zondag is er wel een cameraploeg geweest van omroep brabant, maar ik weet niet of die de hele derby hebben opgenomen en zo ja wanneer dat op Tv komt.

Van vorig jaar wee tik nog wel dat ze in het journaal beelden van CHE hadden.

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:29

Rhiannon schreef:
geweldig die ruiters! als je overal met je neus bovenop zit krijg je veel te horen Haha!
En inderdaad.. de zoon van EvdV was niet zo heel erg sportief, en ene jeroen was ook een klein Ettertje.... gelukkig werd hij op vrijdag zo gepest door een ouder jongetje dat hij zaterdag en zondag niet meer terug durfde te komen Haha! hihi helaas geen medelijden mee.......
...
okeee klein beetje dan...

En jaaaah! ik wil ook een cd! Risje: die foto's van Oklund moet je maar even mailen naar mij als je die hebt, dan kan ik er nog even een zonnetje in fotoshoppen...je mag ze wel alvast op bokt zetten, dan zet ik mijn shopcrea wel bij [CB]

Was Maikel er ook?! Scheve mond (Of heeft ie nog een andere zoon?! Haha!)
Jeroen was er zondag wel hoor Tong uitsteken Samen met mijn broertje en zusje!
Die oudere jongens van zondag waren af en toe ook best irri ('Jij hebt het gedaan!' 'Dressuurpikkie!') Demi kwam zich steeds verontschuldigen voor haar broer en neefje Tong uitsteken Ik had echt medelijden met haar...
En Jesper (aka 'Snot', zo werd hij genoemd door Falco) , tja, 't blijft een bijdehandje Haha!

Ik heb ook nog 6 foto's Haha!
Ik weet dat het er heeeeel veel zijn.... Schijnheilig
Laten we het er maar op houden dat ik het te druk had met de VIPkids, en dus geen tijd had om foto's te maken Tong uitsteken

onbekend2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 16:40

mmh... vergis ik me nu... wie was dat ventje op zondag dan? die constant aan het vals spelen was.... Ik zal Sarah eens vragen wie dat nou was...
Ik weet trouwens niet hoe dat ventje heette...

oh schiet me nu ineens te binnen het was dat ventje waartegen zijn mamma zei:
" kom je de prijsuitreiking kijken? Papa heeft gewonnen! "
waarop dat ventje zei:
" nee, alleen als er bitterballen zijn!"
Nagelbijten / Gniffelen

of ben ik ze nu allemaal door elkaar aan het halen...Verward
't waren er op sommige momenten ook zoooo veel.. pfff

m'n vriend was er ook nog eventjes trouwens, had hem de viptent ingesmokkeld met een t-shirt die ik nog in m'n tas had.... Hij vond dat ik sexy was als ik streng deed tegen die kinderen... Clown Nagelbijten / Gniffelen

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 17:01

Oh jeetje Rianne! Nagelbijten / Gniffelen
Ja, er waren ook zoveel kinderen.... Ik weet ook niet meer precies wie nou bij wie hoorde, maar ik dacht altijd dat hij maar één zoon had...

Volgens mij hebben ze zelf niet in de gaten wat ze allemaal zeggen Tong uitsteken

Toen ik met Jesper in de keuken was om water te halen vroeg ik aan die jongen daar of hij twee flesjes water voor mij had. Hij zei toen dat die op waren en dat ik dus maar iets anders moest pakken of een lege fles met water moest vullen. Zegt Jesper ineens: 'Zeur toch niet zo en geef haar gewoon twee flesjes, anders ga ik het tegen papa zeggen, en dan krijg jij op je kop want die kent de sponsor, kijk maar op mijn petje!' Haha!

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 17:02

Heb je trouwens ook nog een lijstje met welke naam bij welke bokker hoort? Ik ben al die boktnamen namelijk alweer vergeten Schijnheilig