Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maarrr, per 1 september Vegelinsoord (Joure/Heerenveen). 

hahaha
wat studeer je in leeuwarden? zelf woon ik in stiens en studeer ook in Leeuwarden. Ik doe de MER, NHL Passival schreef:ja hoorwat studeer je in leeuwarden? zelf woon ik in stiens en studeer ook in Leeuwarden. Ik doe de MER, NHL
1e jaar
Passival schreef:Wat leuk! bevalt het je een beetje? pedagogiek zit zeker aan de bouhof? ik zit nl op de tesselschadestraat. Ben nu 2e jaars. Als alles goed gaat kan ik volgend jaar op stage
En met n beetje geluk kan ik naar het 2e jaar
tis iig wel de bedoeling, lijkt me wel leuk om es wat mensen te meten
:J we kunnen wel een meeting in Leeuwarden houden, de meesten hebben wel OV of wonen dicht bij leeuwarden toch?
kom erbij, gezellig!
lijkt me echt wel leuk
Wat we gaan doen weten we nog niet, wanneer en waar ook niet precies, waarschijnlijk in de buurt van leeuwarden. Of daar verzamelen. Wie er allemaal mee willen doen graag op deze topic melden
in dat park in de buurt van de princessen hof
en dan neemt iedereen gewoon wat mee ofzoo
Passival schreef:nee, idd voor uitgaan wordt het lastiger omdat dan niet iedereen meekan.... Ja picknicken lijkt me leuk! of iets sportiefs ofzo... hmm laat de ideeën maar komen!
hahaha we kunnen wel gaan skaten en daarna gaan picknicken?
heb je van allebei n beetje
alleen als het dan slecht weer is moeten we wat anders verzinnen
kissbambino schreef:whahah jep ik wil wel mee woon in heerenveen nie zo ver van frouk we kunnen dan saampjes gaan
heb dan geen ov ben 16 maja

:P
:):)
kissbambino schreef:jaa:P
tsja.. ik weet niet ik moet weekends vaak werken dus moet dan wel op tijd ff weten hehe dan kank nog vrij vragen:):)
bioscoopje prikken
winkele
picknicken
eehmm .....
dat we het wel n beetje lowbudget moeten houden