, ik heb er nog wel zin in hoor
) maar ik probeer het toch nog maar eens een keertje om een limoblandmeeting te houden. En iedereen van buiten limburg is ook van harte welkom, kunnen jullie nog lachen om onze superleuke g 
Oke het voorstel is: in april of maart (Dan is het al iets warmer als het goed is) naar de kinderboerderij in venlo gaan, daar lekker beestjes knuffelen en gewoon kletsen en gezellig meeten.
Daarna kunnen we dan evt. naar de supergrote speeltuin Klein Zwitserland gaan (nee, dat is niet kinderachtig
) Dat is echt superleuk voor iedereen die zich jong genoeg voelt om door de langste buisglijbaan van Europa te glijden, of op de grootste/hoogste schommel van Europa te zitten, of een superstijle glijbaan, waar door je net niet in vrije val naar beneden gaat. (Zelfs mijn vader vind dat leuk en dat wil wat zeggen
) Het is dus echt niet kinderachtig en tussendoor kunnen we weer kletsen en wandelen door het bos, waar de speeltuin in staat.Als dit laatste helemaal niks is, kunnen we naar Venlo gaan en daar stadten en alweer kletsen
. En als allerlaatste kunnen we ook nog naar Expensive gaan (van Yentl)Lijkt jullie dit wat? Of helemaal niks?
het is hier echt het leukste (vooral rond carnaval hahaha)
?