Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zie nog maar 2 stemmen..

Rhiannon schreef:je moet natuurlijk zelf ook stemmen SolideIk zie nog maar 2 stemmen..

SuuS1981 schreef:gestemd, 5 juni kan ik niet... verder geen problemen!! en anders ga ik wel twee keer mee ofzo ha ha

Als het dat wordt, kan ik de
Ik heb

Solide schreef:SuuS1981 schreef:gestemd, 5 juni kan ik niet... verder geen problemen!! en anders ga ik wel twee keer mee ofzo ha ha
En als afsluiting een diner voor 2![]()
Maar super gezellig als je meegaat. Slaapplaats is hier gewoon al geregeld.
Ik heb op Zondag 8 mei en Maandag 16 mei (2e pinksterdag) gestemd omdat ik dan gewoon kan, eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit want ik heb niets anders in mijn agenda staan! Maar rond deze tijd lijkt mij inderdaad ook wel slim vanwege dazen enzovoorts! Het is ook nog niet bekend of ik op Kelly mee kan of niet..ik zal het binnenkort eens voorzichtig aan de eigenaresse vragen. Ik verzorg haar nu vanaf begin januari, maar er werd mij al meteen verteld dat ze ERG braaf is buiten. En ze heeft pas ook nog een 4 uur durige paasrit voor de kar gedaan en geen kik gegeven. Trailer hebben we ook.
. Het zijn echt hele lieve pony's daar, de meesten doen echt niks. Heb daar al 's buitenritten gereden. Maar heb nog nooit een Boktrit gereden, dus weet nog niet helemaal hoe dat zit. Zou dus best wel mee willen!! Mag ik ook al een paardje reserveren..? Wil namelijk heeel graag op een pony, is een Tinker, maar kon ik altijd best goed mee overweg, is echt superlief! Kan iemand een beetje uitleggen hoe het gaat? 
Maar die hou ik liever zelf
Solide schreef:
Marielle ik weet niet of je een voorkeur op kan geven daarvoor zou je nadat ik de datum bekend heb gemaakt even zelf voor naar de manege moeten bellen of op die datum dat even vragen.
Loverhorse schreef:Er komt als het goed is wel een hafMaar die hou ik liever zelf