ik ga zelf op mijn pony van 153 en een half

wie gaat er mee!!? datum moeten we ff met ze alle bespreken het liefst in het wekendt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xcynthiax schreef:ikke
xxsummyxx schreef:Hallo , ik wil graag een meeting !!!! buitenrijden in poortugaal , rhoon
ik ga zelf op mijn pony van 153 en een half![]()
wie gaat er mee!!? datum moeten we ff met ze alle bespreken het liefst in het wekendt
pjotr schreef:xxsummyxx schreef:Hallo , ik wil graag een meeting !!!! buitenrijden in poortugaal , rhoon
ik ga zelf op mijn pony van 153 en een half![]()
ik wil wel mee... misschien als het na 1 april is op lotte.
Dancie schreef:ik wil wel mee... misschien als het na 1 april is op lotte.
RaQuKA schreef:ik wil wel mee,, als ik kan dan
xxsummyxx schreef:RaQuKA schreef:ik wil wel mee,, als ik kan dan
oke ! ik hoor het wel
xcynthiax schreef:heus ga je met je paardje over de spijkenissebrug???
Dancie schreef:xcynthiax schreef:heus ga je met je paardje over de spijkenissebrug???
kan wel alleen wel tegen het verkeer in
RaQuKA schreef:volgens mij kan je gewoon met je paard er over heen stappen hoor. Volgens mij doen wel meer mensen dat.
frappa schreef:Wil wel mee maar jullie komen allemaal uit spijkenisse en ik sta in rhoon ...
frappa schreef:Dat bedoel ik ook jullie staan bijna allemaal op Hoogvliet dus ja ..
frappa schreef:Dat zou mooi zijn want dan kom ik gewoon die richting op, routebeschrijving wel nodig staat er nu een jaar en rijd sporadisch buiten dus vandaar, maar ik ga wel mee, ligt er aan op wat voor dag en wanneer.. . vanwege werk/wedstrijden ed.
xcynthiax schreef:frappa schreef:Dat zou mooi zijn want dan kom ik gewoon die richting op, routebeschrijving wel nodig staat er nu een jaar en rijd sporadisch buiten dus vandaar, maar ik ga wel mee, ligt er aan op wat voor dag en wanneer.. . vanwege werk/wedstrijden ed.
ik denk dat het op een zondag word dan,,maar wanneer moeten we nog even met zn allen afspreken