De groep was een beetje uitgedund door o.a zieken, maar het was zeer geslaagd en super gezellig!
Nou een verslagje dan maar

Marloes was zo aardig om te rijden en nam joost, jochem en mij mee in de auto, en ik had de routebeschrijving, maar die klopte echt niet

Omdat we niet van tevoren konden reserveren moesten we even wachten maar we werden netjes met 9 man om een ronde tafel gepropt

Maargoed toen zaten we eindelijk had je weer het eeuwige dilemma over welke pannenkoek je wilt hebben

Maargoed ondertussen was het al een aardig kippenhok en werd er best gezellig over van alles gebabbeld

De pannenkoeken waren erg lekker

Daarna natuurlijk IJS

Daarna kwamen we er achter wat je wel niet allemaal met de versiering van je ijsje kunt doen

Tja na een ijsje heb je natuurlijk dorst

Maargoed, de meeste mensen doen dit op het begin, maar wij deden op het einde een rondje met wie iedereen nou eigenlijk was

En heb me echt rotgelachen om de immitatie van Angelique van het konijn van Joost

Kortom het was echt gezellig,
de volgende meeting wordt een voltige meeting op Indy

Deze keer hadden we wel de digi mee

Op de pannekoeken wachten

Jochem is nog niet helemaal wakker

Angelique en Frederiek wachten netjes tot esther ook een pannenkoek heeft

Mijn pannenkoek

Foto spreekt voor zich he

Sandra en Nina

Esther overpeinst of ze nog wel een toetje kan nemen na al die calorien van de pannenkoek

lijken ze niet op elkaar

Kijk ze eens gezellig zitten

joost en jochem zoeken een ijsje uit

Je moet wat als je op je ijsje moet wachten

Ceck de golflengte

En nu komt het

wat kun je allemaal met van die stokjes met flierefantijnen *zo noemt sandrA ze* kunt doen

In je haar
Eehhhh als je ze bij elkaar stopt en beweegt krijg je leuke kleurtjes

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAmA3UThoW5hd2qMH2OfQVBj3sDBhWDnyLL8mtzoYE2UOFThpjLvZJW5GsSqxAwVTvHazV53WQzm2kH8FHd6dFWMRQl15*K4T0PxLoFgnQ/DSC01417.JPG?dc=4675511917853479584[\img]
Of je stopt ze bij marloes in de haren

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQCbAnMTD4W5hd2qMH2OfXQgnja7I7sYmzFRZo3ysP5KXq3OVKrrgaJhI09AX!mxNXPwo9EHVoSH8wz0Ej*iGqC!Lv3tz4FF2Xf4Ku6yMHM/DSC01424.JPG?dc=4675511917872345626[\img]
zie jochem trots kijken
Of je steekt ze in een bootje

Ahhhh waarom kijkt sandra zo sip

Ahhhhhh haar stokje met met flierefantijnen is overleden

Let vooral op het medelijden van Nina

jammer dat deze niet helemaal scherp is

En het is zoooo jammer dat je het geluid hierbij niet kan horen

Angelique doet het konijn van Joost na

*ligt weer dubbel*
Joost is een beetje verbaasd dat Angelique zomaar weet wat voor geluid er uit zijn konijn komt

En natuurlijk na het ijs nog wat drinken