Carnavalsmeeting Maastricht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vientje

Carnavalsmeeting Maastricht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 14:48

Nou mensen, zoals beloofd hier even een verslagje van maandag! Ik hoop dat ik niks vergeet of verkeerd begrepen heb, ik was helemaaal niet dronken ofzo Clown

Voor ons begon het feest zo ongeveer om een uurtje of 5, toen Jessay aan kwam waaien met een lading drank en de mededeling dat ze alle mannen van Maastricht zou gaan lastigvallen. Natuurlijk waren Naranga en ik daar helemaal voor in, het enige probleempje was dat de rest van de Bokkers die mee zouden gaan nog in de trein zaten. Toen hebben we ons maar een paar uurtjes getroost met wat drank, avondeten en een zeer spannende Patience-sessie op de computer (wat je al niet spannend kunt vinden na wat drupjes drank Haha! ).

Tegen 7 uur arriveerden dan eindelijk Fleury, ginger_18, Rowylover, Laquintatje en Unitas (sorry als ik de namen fout heb, de zoekfuncties doen het nog steeds niet he.... Bloos ). Nou ja, voor onze deur stonden een paar legerprutsmutsen, een mafketel in paardrijbroek en Hawaiirokje, nog een mafketel op klompen en een nog eentje met een oranje kroon op het hoofd, wat dus de rest van de Bokkers bleken te zijn Haha! . En toen was het tijd voor nog wat meer drupjes drank, het huis onderglitteren met de haarspray en natuurlijk foto's (die Fleury nog gaat plaatsen hieronder). Met het leegraken van de flessen en de glitterspray kregen bepaalde bokkers steeds meer zin in mannenjacht en werd er besloten om het feest te verplaatsen naar de stad.

En wat is er nou gezelliger dan hossen in de kerk? Geheel volgens traditie streken we neer in de Dominikaner Kerk, die al heel wat Carnavalsfratsen van bepaalde Bokkers heeft gezien Schijnheilig . Daar werd flinkt gehost, gepolonaisd en mensen lastiggevallen of omgekegeld Haha! . Onze Brabanders kunnen trouwens wel wat van het carnavalvieren, zelfs ik als raslimbo ben onder de indruk! OK dan!

Even later werd onze begonia Naranga weggefiedeld door de charmante Patrick de Pooier (die ik even voor haar aan mijn drietand had geregen Extreme duivel ) . Uhm tja, en daarna mist er voor mij een stukje van de groepsactie omdat ik Erik de Olifant voor mijzelf aan de drietand wist te rijgen Bloos Na een paar gezellige (volgens sommige mensen kleffe Schijnheilig uurtjes joeg ik hem helaas weg aangezien hij geen afstand wilde doen van zijn slurf (op het moment zelf was dat niet dubbelzinnig bedoeld hoor Haha! ). Maar dat stukje vult de rest dus wel even aan.

Toen ik terug keerde van mijn olifant-escapades bleek Fleury aanbeden te worden door een sympathieke Limburgse Nar. Helaas was zijzelf iets minder gediend van zijn toenaderingspogingen, ondanks zijn (en onze Schijnheilig ) verwoede inspanningen...wat hem niet belette om nog gezellig even mee af te reizen naar het volgende bedevaartsoord: de MacDonalds. Inmiddels was Jessay alweer naar huis, de arme ziel moest om 8 uur alweer werken en er bleken geen interessante projecten te zijn voor haar Ach gut (het 16-jarigen gehalte was helaas ietwat hoog Slapen No offense intended for anyone Bloos ).

Maar ja, wat doe je na tweeën in Maastricht met carnaval? Normaal gesproken is de Alla een aantrekkelijk vervolg van de avond, helaas is het daar met carnaval iets minder aan te raden. Een rondreis van de Nachtwacht/Printemps via de Meta en de Tijl Uilenspiegel ( Lips are sealed ) naar een gesloten Nightlive leverde helaas geen verder resultaat op. Nog even de Kadans ingehost maar ook daar was het niet verstandig als onschuldige carnavalsvierder je neus te laten zien. Inmiddels hadden Laquintatje en Unitas de hoop op een gezellige kroeg opgegeven en ons verlaten voor de laatste nachtbus. Dus toen werd er maar besloten om ook naar huis te gaan voor een filmpje en de overgebleven restjes drank. Waar iedereen behalve Fleury geloof ik een half uurtje na binnenkomst lag te slapen...ach ja niks zo vemoeiend als hossen zullen we maar zeggen Haha!

Volgens mij ben ik de helft vergeten, dus wie van de rest aan wil vullen feel free! Ik vond het in ieder geval keigezellig (Limbo op zijn Brabants Vork ), en zeker voor herhaling vatbaar! Zeker omdat Ginger_18 en Rowylover nog een pilsje tegoed hebben Knipoog

En nu: foto's!! Vork

mariellexxx

Re: Carnavalsmeeting Maastricht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:10

heej vientje leuk verslag...maarre waar zijn de fotows...of horen die niet hier? Haha! ik wil fotows !!!!!!!!!!!!!! Vingers aflikken

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 15:15

Fleury is foto's aan het regelen, ze plaatst ze vandaag nog....maar dus nog eventjes geduld Haha!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:38

Super verslag meid, echt leuk Haha!
Die twee bokkers die ik nog niet ken ( Knipoog ) waren die mee via Fleury of Lacquintatje?
Ik wil ook foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha!
Je hebt toch wel een foto van je scharrel he? Pling
En was dit nou de leuke scharrel? Of deze niet?
Zeg Vientje, HOEVEEL scharrels heb jij eigenlijk wel niet gehad dan?

Haha!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:14

Bealy schreef:

Hahaha jah vientje tell us.... Tong uitsteken

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:55

T was idd supergezellig. En limbo's weten ook wel wa carnaval is... T is daar toch ook wel alcohol en jongens! maar in limboland verkleden ze zich dan toch ook nog wel mooi. En 2 bokkers hebben inderdaad nog een biertje te goed. Daar kwamen Unitas (mn vriend) en ik ook achter toen we op mijn kamer kwamen, maar we waren te lam om nog terug te gaan.
En ja Hilde...hoe veel zijn het er nou uiteindelijk geworden?? Of ben je toch een beetje de tel kwijt geraakt misschien? Knipoog
Maar het was kei vet en volgend jaar nog een keer!!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:49

Nou dan zal ik ook maar eens mijn verslagje typen!
Kim, Ylona (ginger18 en Rowie_lover) en ik zijn dus eerst met de trein naar Maastricht gegaan en rond 7 uur zijn we samen met Leonie (Laquintatje) en haar vriend Jeroen (Unitas) aangekomen bij Hilde. Na een korte kennismaking en beetje drinken Vork is Jessica mijn haren nog een beetje vreemd gaan maken.
Nou toen op naar de kerk Haha! Ik snapte allemaal niet waarom Jessica zo graag daarnaartoe wilde en niet kon wachten maar nu snap ik haar helemaal!!!!!!!
Met een korte tussenstop bij de mc donalds zijn we dus bij de kerk aangekomen en echt metteen vanaf het begin was het leuk! Saskia had al gauw een scharrel en ook Hilde had een olifant voor zich weten te winnen Haha! Was dit nu scharreltje 4 of niet?
Na een tijdje kwam dr ook een scharreltje naar mij toe blijkbaar maar volgens mij hadden de anderen dat eerder door dan ik.
Toen hebben ze mij buiten gesloten Verdrietig Maar toen ik een tijdje later terug kwam kreeg ik wel vragende blikken Tong uitsteken Maar de conclusie van mn scharrel was dat ik niet voor 1 avondje was OK dan! Heeft ie ook helemaal gelijk in!
Ik was volgens mij ook alleen maar iritant! Kon niet stilstaan en praatte met iederteen gewoon.
(en vandaag op msn heeft Leonie eens verteld wat ik allemaal gezegd had Bloos ohw jee, was ik dan toch beetje zat....??? 1e keer dan iig.)
Nou carnaval in Maastricht is in ieder geval geweldig! Ik moet echt nog integreren want als ik zo in Tilburg was geweest was ik veel verkleed geweest terwijl ik nu amper verkleed was in vergelijking.
Het is inderdaad wel beetje bier zuipen (viel opzich wel mee bij ons vind ik) en jongens (he Hilde Extreme duivel ) Maar vooral veel lol hebben en beetje rondspringen en gewoon enegie kwijt kunnen Haha!
Volgend jaar kom ik wel wat langer in Maastricht Tong uitsteken

Alleen jammer dat ik de dag erna mn herkansing moest leren Verdrietig Maar geen kater ofzo hoor Vork

En nu ga ik de foto's plaatsen!!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:05

Ylona in de trein bezig met dr nagels te lakken wat niet helemaal geweldig gaat dan Haha!
Afbeelding

Bij Hilde gearriveerd, Kim en Ylona in hun nog niet helemaal outfit:
Afbeelding

En zuipschuit Leonie met daarnaast Jeroen en erachter Saskia:
Afbeelding

Nog meer zuipschuit Leonie:
Afbeelding

En duiveltje Hilde:
Afbeelding

Leonie en Jeroen weer:
Afbeelding

Kim en Ylona ook aan de drank Tong uitsteken
Afbeelding

En ik (en nee ik ben geen 14 ofzo) Jessica was bezig met mn haren zoals je kunt zien:
Afbeelding

Jessica's handen die nu al wat verder zijn met mijn haren:
Afbeelding

Ehm tja, heb mezelf die avond toch al voor schut gezet dus kan hier ook wel:
Afbeelding

Hilde klaar voor vertrek:
Afbeelding

Jessica (ook aan de zuip Tong uitsteken):
Afbeelding

Saskia (dit zal ze me niet in dank afnemen maar ze moest er toch ergens opstaan he!!! Tong uitsteken):
Afbeelding

Jessica:
Afbeelding

Na afloop:
Afbeelding

En Hilde S'ochtends Haha!
Afbeelding

Zo dit waren ze ongeveer Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en volgend jaar weer he Haha! Haha! Haha!

*o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/* *o/*

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:16

Hahaha melige foto's fleurtje!
Je kunt zien dat jullie reuze lol hadden daar Lachen Stelletje zuipschuiten Clown ( moet ik nodig zeggen Haha! )

En nu maar weer wachten tot de volgende carnaval he Verdrietig

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:03

*o/* nouja zeg, lijk zo wel een ontzettende zuipschuit! Maar t viel best mee. En uuuhhh...wie noemt mij hier nou een zuipschuit??? (Fleur misschien??)
Maar het was idd supergezellig en het zijn ook echt leuke foto's!
Owja, nog iets: Ik wil ook wel zonder kater Misselijk Ziek Gaaaap Cool opstaan Fleur, hoe doe jij dat???

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:10

heej heej gekke meesuh!
Cool verslagje, en wazige foto's Knipoog
Mar ik mis de mooiste foto van die 2 schaarsgeklede hoerkuhs! Bloos Haha! }>
Ik heb weinig toe te voege aan t verslag!
Hoop alleen dak volgende keer betere zin heb, want ik was niet bepaald de gezelligste! Naja, kan ook onmogelijk na al die poedersuiker gebeurtenissen!
Ik maak het goed, hoe dan ook!
We komen snel weer jullie kant op en dan gaan we weer helemaal los!!!!
Groetjes en n dikke kuzzz van Ylona

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:36

En hier dan de foto van hoe Kim en Ylona ECHT verkleed waren Party!!

Afbeelding

En Leonie, ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb gewoon NIETS geslapen. En dat terwijl we toch echt van 4 tot half 11 hebben kunnen slapen. Verdrietig

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 21:07

mariellexxx schreef:
Bealy schreef:

Hahaha jah vientje tell us.... Tong uitsteken

Hmmm zal ik zal ik? Even nadenken hoor Haha!

....

4 en een halve op 3 dagen tijd... Bloos Waaronder een vriend van mijn scharrel van vorig jaar Clown

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 21:14

Bealy schreef:
Super verslag meid, echt leuk Haha!

Dank je wel Lachen Ben nooit zo goed in verslagen maar dit streelt mijn ego weer Haha!

Bealy schreef:
Die twee bokkers die ik nog niet ken ( Knipoog ) waren die mee via Fleury of Lacquintatje?

Jups, Fleury had ze meegevraagd (en daar hebben we geen spijt van gehad he mensen? Lachen ) En wie weet binnenkort stapmeeting met alle chevies-bokkers en de twee desbetreffende Bokkers Schijnheilig Want jij was wel de grote ontbrekende, foei hoor Clown

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:21

Ja maar Vientje, ik háát carnaval, iedereen gaat zich dan opeens zo sletterig gedragen enzo Rolleyes en ehm...ja bah gewoon! Lips are sealed En van al dat drankgebruik hou ik ook niet!
Blègh!!!!

Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 21:27

Bealy schreef:
Ja maar Vientje, ik háát carnaval, iedereen gaat zich dan opeens zo sletterig gedragen enzo Rolleyes en ehm...ja bah gewoon! Lips are sealed En van al dat drankgebruik hou ik ook niet!
Blègh!!!!

Haha!

Stuk schijnheil Clown Ik heb niks gedaan wat jij ook niet zou doen Haha! Haha! Haha! Oef, die opmerking uit de Boktkroeg krijg je aardig op je bord he meis Knipoog

En je weet toch dat carnaval niet om drank en seks gaat? Nagelbijten / Gniffelen Het gaat om het hossen! Vork Clown

Ik heb nog een sloot wijn over, die kom je vast wel een keertje soldaat maken toch? Vingers aflikken Clown

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:30

Vientje schreef:
Stuk schijnheil Clown Ik heb niks gedaan wat jij ook niet zou doen Haha! Haha! Haha!

Bloos!

En ja, die wijn kom ik gezellig een keertje opzuipen Haha!

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 12:10

Dank je Fleury... Ik sta echt weer geweldig op die foto Huilen
Al dacht ik zelf dat ik er met mn ogen dicht op stond, maar dat viel dus nog wel mee (altijd iets positiefs blijven zien he?)

Leuk verslag idd, al heb ik zelf een hoop gemist in het begin omdat ik andere bezigheden had Schijnheilig Vind het wel weer jammer dat ik de actie tussen Jessay en Vientje gemist heb en de olifant eigenlijk ook zo goed als (nou ja toch m'n eigen schuld denk ik)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 13:35

Tja Naranga, had ik toch maar niet die pooier voor je moeten regelen he Haha! Ik zal me voortaan inhouden Schijnheilig Arme jij, vind je de foto zo erg? Troost je, ik kan nog wel ergere van je opduikelen Ach gut Haha!

Ik blijf het leuke foto's vinden, toppie Fleur! OK dan! Ben alleen wel blij dat je het fototoestel niet mee hebt genomen naar de kerk, thuis gedroeg ik me nog enigszins in ieder geval Schijnheilig

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 19:49

Haha ja, ik vond het wel jammer dat ik mn digi niet had meegenomen naar de kerk want er was nog plaats zat in mijn tasje.

Maar toen kwamen we tot de conclusie dat het ook tegen mij gebruikt had kunnen worden en dat het dus misschien wel zo slim was geweest om hem niet mee te nemen Haha!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:57

haha die laatste foto is echt erg.
Leuke verslage fleur en hilde.
En we komen zeker nog een keertje terug om te stappen.

Jessay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 15:05

laquintatje schreef:
*o/* nouja zeg, lijk zo wel een ontzettende zuipschuit! Maar t viel best mee. En uuuhhh...wie noemt mij hier nou een zuipschuit??? (Fleur misschien??)
Maar het was idd supergezellig en het zijn ook echt leuke foto's!
Owja, nog iets: Ik wil ook wel zonder kater Misselijk Ziek Gaaaap Cool opstaan Fleur, hoe doe jij dat???

Dronken worden van weinig alcohol laquintatje. Dan sta je op zonder kater. Voor echte kroegtijgers geen optie meer HELAAS Verdrietig

Jessay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 15:09

Bealy schreef:
Blègh!!!!

zeg beals volgens mij is dat sletten en dat drank gebruik het probleem niet voor jouw. (ok je hebt een vriend dat beperkt mogelijkheden voor slettirigheid)
Tis volgens mij vooral het hossen en de onteigelijk mooie muziek waar we nu weer een jaar van verlost zijn OLE OLE

Ik zie je dinsdagwel }>
Haha!

Jessay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 15:11

Naranga schreef:
Vind het wel weer jammer dat ik de actie tussen Jessay en Vientje gemist heb en de olifant eigenlijk ook zo goed als (nou ja toch m'n eigen schuld denk ik)

???????? welke actie tussen vientje en mij ??????

Jessay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 15:16

Om het versalg nog ff aan te vullen. Ik ben dus eerder weggegaan om de bus te pakken en lag uiteindelijk ook pas om 2 uur op bed. Eerst natuurlijk naar macdonalds en daarna de bus pakken hoi hoi.

BTW vientje er liepen wel wat leukerts rond maar het was inderdaad geen overvloed. Misschien wordt ik wel gewoon te oud ja ja ik ben alweer 28.

Ik heb een stokje nodig of een rolator Haha!

gtzzzzz jessay