Voor ons begon het feest zo ongeveer om een uurtje of 5, toen Jessay aan kwam waaien met een lading drank en de mededeling dat ze alle mannen van Maastricht zou gaan lastigvallen. Natuurlijk waren Naranga en ik daar helemaal voor in, het enige probleempje was dat de rest van de Bokkers die mee zouden gaan nog in de trein zaten. Toen hebben we ons maar een paar uurtjes getroost met wat drank, avondeten en een zeer spannende Patience-sessie op de computer (wat je al niet spannend kunt vinden na wat drupjes drank

Tegen 7 uur arriveerden dan eindelijk Fleury, ginger_18, Rowylover, Laquintatje en Unitas (sorry als ik de namen fout heb, de zoekfuncties doen het nog steeds niet he....

En wat is er nou gezelliger dan hossen in de kerk? Geheel volgens traditie streken we neer in de Dominikaner Kerk, die al heel wat Carnavalsfratsen van bepaalde Bokkers heeft gezien

Even later werd onze begonia Naranga weggefiedeld door de charmante Patrick de Pooier (die ik even voor haar aan mijn drietand had geregen

Toen ik terug keerde van mijn olifant-escapades bleek Fleury aanbeden te worden door een sympathieke Limburgse Nar. Helaas was zijzelf iets minder gediend van zijn toenaderingspogingen, ondanks zijn (en onze

Maar ja, wat doe je na tweeën in Maastricht met carnaval? Normaal gesproken is de Alla een aantrekkelijk vervolg van de avond, helaas is het daar met carnaval iets minder aan te raden. Een rondreis van de Nachtwacht/Printemps via de Meta en de Tijl Uilenspiegel (

Volgens mij ben ik de helft vergeten, dus wie van de rest aan wil vullen feel free! Ik vond het in ieder geval keigezellig (Limbo op zijn Brabants

En nu: foto's!!