Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjuhz schreef:fjordiezzz schreef:--->>voorjaarsrit zondag 24 april te Balloo (Drenthe bij Rolde)<<---
Er staat toch gewoon BALLOO Claudia.
Ben je soms bang dat ze het stukje van Mariën niet snappen ofzo?![]()
vind het echt onzin dat JIJ het er weer extra bijzet!
phillien schreef:ik zit dan met veulen
ik vind het heel jammer dat het teleksn op ""verkeerde"" tijden wordt georganiseert, waarom geen rit begin maart en waarom geen rit in november dan heb ik geen last van veulens.
ik wil ook een keer mee, en yrsa heeft nog niet de conditie om zo lang mee te kunnen lopen
Ullwinn schreef:phillien schreef:ik zit dan met veulen
ik vind het heel jammer dat het teleksn op ""verkeerde"" tijden wordt georganiseert, waarom geen rit begin maart en waarom geen rit in november dan heb ik geen last van veulens.
ik wil ook een keer mee, en yrsa heeft nog niet de conditie om zo lang mee te kunnen lopen
Er is nu eenmal gekozen voor een voorjaarsrit. We hebben ook al 2 keer een hersftrit gehad, rond september/oktober. Vorig jaar zou je toch komen, maar toen hebben we niets van je gezien, helaas... Er is gekozen voor april omdat Jan en Jose dat zo goed uitkomt en omdat we meer kans hebben op goed weer. In de herfst dit jaar wordt er ook zeker weer een rit georganiseerd!
phillien schreef:Ullwinn schreef:Er is nu eenmal gekozen voor een voorjaarsrit. We hebben ook al 2 keer een hersftrit gehad, rond september/oktober. Vorig jaar zou je toch komen, maar toen hebben we niets van je gezien, helaas... Er is gekozen voor april omdat Jan en Jose dat zo goed uitkomt en omdat we meer kans hebben op goed weer. In de herfst dit jaar wordt er ook zeker weer een rit georganiseerd!
ik heb toen niks meer gehoord over de tijd, ik zou gemaild worden (er werd eerst geinformeerd) maar nooit meer wat over tijd en exacte datum gehoord, ik had erg graag mee gewild
en ik kom niet zo vaak op de site
Arnoud schreef:Balloo ligt tussen Assen en Rolde in
Arnoud schreef:Ik weet nog niet of ik mee ga. Ik ben de 26e jarig, dus ik moet nog ff kijken wanneer ik dat ga vieren. Maar het is natuurlijk wel weer een mooie training voor Utopia. Hoeveel aanmeldingen zijn er al?