Over een paar weekjes kan ik eindelijk weer naar het bos. Dus leek het mij wel leuk om een boktrit te houden op de hei bij laren ofzo. Maar is hier interesse voor?
Zeker interesse, helaas geen pony. Jammer, lijkt me wel heel leuk. Ik blijf wel even volgen, als de rit meer in de omgeving van Lage Vuursche gaat kan ik misschien wel iets huren ofzo
oeee!! ik wil ook!! kheb alleen geen vervoer misschien dat k naar 't Gooi toe kan lopen met Devlin, maar naar Lage Vuursche red ik niet we staan nl in schalkwijk.... maar als ik met iemand mee kan rijden kan ik wel
Tja, ik zou wel mee willen, maar heb ook geen eigen paard/ en ik weet niet of je voor een paard huren voor een rit over de hei je ruiterbewijs nodig hebt?
Klinkt leuk. Helaas is mijn paard geblesseerd. Al was hij wel goed dan leek het me ook niet zo verstandig. Hij is niet de braafste in grote groepen . Het had me erg gezellig geleken.
Morgen komt mijn paard terug van dreamstables en dan moeten we natuurlijk zelf nog oefenen met de trailer. Dus het duurt denk ik nog wel even voor we kunnen, zo'n 3 weken ofzo. Maar dan is de kans op goed weer ook beter. Het lijkt me echt super leuk.
Als je paarden huurt bij de Boshoeve (ligt aan de Lage Vuursche, met vorige Gooiritten ook daar gehuurd) heb je geen ruiterbewijs nodig. Wel moet je even voorrijden in de bak, en verklaring ondertekenen dat zij niet aansprakelijk zijn oid.