Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blieb01 schreef:Gaan Femke en Aranka toevallig mee?? Ik wil binnenkort met een groep daarvandaan een rit gaan maken namelijk.
nienke07 schreef:Dan zal ik het je nog even een keer uitleggen:
Met een collega ga ik een strandrit maken. Met paarden van Manege Groot. Als er mensen van Bokt zijn, die ook een strandrit willen maken, kunnen we misschien wat afspreken.
Ik heb dus niet gezegd dat ik van alles ga regelen voor iedereen. Mijn collega en ik gaan zowiezo, wie ook wil is van harte welkom, maar moet dat dus wel zelf even regelen....wie weet kunnen we elkaar ontmoeten... That's All!
Citaat:Moreno_1 ding snap ik niet...
je vraagt om een boktmeeting... en dat de mensen mee gaan naar 't strand... maar lijkt t je dan niet verstandiger dat je ook zeker weet dat die mensen mee kunnen/mogen?
beetje raar hoor... ik zou dat eerst eens regelen voordat je vraagt of er mensen mee willen..
PaysBas schreef:
Kan me indenken Moreno dat je er geen fluit meer van snapt dat
Nienke een bokt meeting wil organiseren. Geen info over de manege,
prijzen etc. Niet echt handig om dan wat meer te weten te komen.
Of zijn er enkel mensen nodig voor de financiën.
Sorry als ik een btje sceptisch reageer
nienke07 schreef:PaysBas schreef:
Kan me indenken Moreno dat je er geen fluit meer van snapt dat
Nienke een bokt meeting wil organiseren. Geen info over de manege,
prijzen etc. Niet echt handig om dan wat meer te weten te komen.
Of zijn er enkel mensen nodig voor de financiën.
Sorry als ik een btje sceptisch reageer
FF goed lezen mensen!
Ik organiseer niets! Ik geef aan dat ik met een collega een buitenrit gaan maken en in het kader van hoe meer zielen hoe meer vreugd...als er meer mensen die dag naar het strand gaan...kunnen we meeten!
IK huur toevallig mijn paard bij Manege Groot...
That' all!
Had me niet gerealiseerd, dat het blijkbaar voor jullie te ingewikkeld zou worden als je zelf wat moet regelen...Voor iedereen die DAAR geen zin in heeft zou ik zeggen: Laat maar!
nienke07 schreef:hihi.ik maak me niet druk hoor! Hooguit verbaas ik me over hoe ingewikkeld sommige mensen met simpele dingen omgaan!
![]()
Nogmaals: de opzet is NIET dat ik wat organiseer! Ik laat enkel weten dat ik een buitenrit ga maken met een collega..en dat we in het kader van hoe meer zielen hoe meer vreugd, we kunnen meeten met mensen die dat leuk vinden...Nergens zeg ik dat ik wat wil organiseren!
Kom op mensen, zo ingewikkeld is het toch niet??
Wij vertrekken om 9.30 bij Manege Groot richting strand. Wie geen eigen paard heeft zal zelf (net als dat ik dat gedaan heb) moeten regelen dat ie wat onder zijn/haar kont heeft!