Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0ojannekeo0 schreef:misschein kun je er beter een gewone rit van maken...ik denk niet dat alle paardjes het op prijs stellen om opeens een monster voor zicht hebben lopen of op zich hebben zitten![]()
0ojannekeo0 schreef:Als je bij mij over een carnavals rit spreekt dan ga ik er vanuit dat het verkleed is >;) maar goed.....het is dus niet verkleed...
Eszelon4ever schreef:ik kan maandags dinsdags (met carnaval) zoiezo..
woensdags moet ik van 8 tot 1 werken dus eventueel pas om 2 uur..
donder vrijdags zaterdags moet ik hele dagen dus dan kan ik niet mee.. en femke moet natuurlijk kunnen
Eszelon4ever schreef:hmm.. femke weet in de vakantie dus nog niet wanneer ze moet werken, dus moeten we ff kijken
Dustinlover schreef:Heb ik weer is er een boktmeeting zit ik weer met een pony die niet over straat kan
summerfeel schreef:ey, het is natuurlijk nog niet zeker welke dag julllie gaan, maar ik vroeg me af hoe lang jullie de rit wilde maken. de ponys die ik en mijn vriendin rijden staan in gemonde. onze trailer is kapot, maar op zich is het wel te doen om naar de vughtse hei te rijden. alleen als we dan eenmaal daar zijn is het wel erg ver om vervolgens nog een stuk te gaan rijden.
daarom dacht misschien is het een idee om in het bosch bij esch/boxtel te gaan rijden. dat ligt ongeveer halverwege. alleen ik heb er zelf nog nooit gereden. misschien iemand die hier ervaring mee heeft. ik weet namelijk niet echt wat voor bos het is. ik heb alleen maar gehoord dat je daar kan rijden...