DVT-nieuwjaarsmeeting bij Gwen in Eindhoven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zondag 2 januari is er een DVT-meeting bij mij in Eindhoven (datum staat al vast). Ik heb even wat opties op een rijtje gezet, maar misschien kun je beter eerst even de tekst in het topic zelf lezen:

Ik zie het IJssculpturenfestival wel zitten, ik ga mee! (En ik blijf 's avonds eten).
5 (83%)
Ik zie het IJssculpturenfestival wel zitten, ik ga mee! (En ik blijf 's avonds niet eten).
Geen stemmen
Ik wil graag naar de meeting komen, maar niet naar het IJssculpturenfestival. (En ik blijf eten).
1 (16%)
Ik wil graag naar de meeting komen, maar niet naar het IJssculpturenfestival. (En ik blijf niet eten).
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 6

Gwen

DVT-nieuwjaarsmeeting bij Gwen in Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-04 10:36

Zondag 2 januari 2005 staat er een DVT-NieuwjaarsMeeting gepland bij mij thuis (voor degenen die het niet weten: het DVT is het DoorVraagTopic op [HK]). Omdat mijn huiskamer niet zo héél groot is en maximaal zo'n twintig mensen kan herbergen 9en met een beetje proppen nog wel een paar meer *LOL* ), is het in pricipe de bedoeling dat er alleen dvt-ers komen. Het wordt een soort Amerikaanse meeting, waar ik hieronder meer over zal vertellen.
Mijn flat is heel makkelijk bereikbaar per auto en met trein/bus. Treiners kunnen ook op een bepaalde tijd op het station zijn, de IJssculpturen zijn namelijk daar, en eventueel kan ik ook mensen ophalen, maar dan moeten er al wel bokkers bij mij thuis zijn.

Esther (Buitenzorg) had het voorstel om 's middags naar het IJssculpturenfestival bij het station in Eindhoven te gaan. Dit is de site http://www.marktkalender.nl/kerstmis/IJssculpturen/, als je helemaal naar beneden scrollt vind je de prijzen en de openeningstijden. Mij lijkt het in elk geval erg leuk!
Het lijkt me handig als iedereen dan tussen 12 en 13 uur bij is, dan kunnen we zoveel mogelijk samen gaan Lachen en eventueel eerst nog een boterham eten. Ik zal in elk geval zorgen voor brood en beleg, dat hoort niet bij het "Amerikaanse" deel Knipoog .
Het kan ook zijn dat je wel naar de meeting wilt komen, maar het tijdstip te vroeg vindt, geen zin hebt in IJsdingen, het te duur vindt of heel andere redenen hebt. In dat geval zorg ik dat ik thuis blijf en die mensen "opvang" Lachen .

Zoals gezegd wordt het een Amerikaanse meeting. Het is dus de bedoeling dat iedereen drinken voor zichzelf meeneemt en een lekker hapje voor de groep. Kan van alles zijn: chips of andere zoutjes, toastjes, salades, kaasjes, noem maar op.
Voor 's avonds zat ik te bedenken dat het misschien makkelijker is als ik een grote pan groentesoep in elkaar draai en zorg voor wat stokbroden en gewoon brood en dat we die kosten delen. Dat hoeft helemaal niet veel te zijn en niemand betaalt meer dan er werkelijk uitgeven wordt. Als we zorgen dat er bij de hapjes wat salades zitten voor toastjes hebben we ook nog wat broodbeleg *LOL* .
Wel lijkt het me handig als iedereen even aangeeft wat hij of zij mee wil nemen, dan zitten we straks niet met een overschot.

Als jullie andere suggesties hebben over wat dan ook wat hierboven staat dan zet dat maar hieronder neer, hoor!

Tot nu toe komen de volgende mensen:

Familie Buitenzorg (Esther met Edwin en dochter Robin)
Berdientje
Kweenie
Familie Chica (Claudia en Frank)
Chantalleke
Cassidy
Sterre (waarschijnlijk)

Als je ook mee wil of ik ben iemand vergeten Clown dan stuur maar een pb-tje Lachen .

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 10:44

Het IJsculpturenfestival lijkt me bere-interessant, maar ik vind wel dat je tijdens een meeting ook de gelegenheid moet hebben om gewoon bij te beppen. Het bezoek aan zo'n festival is toch een gat in je middag/avond. Enfin, ik sluit me aan bij de meerderheid...als er meer mensen gaan dan hobbel ik gewoon mee...blijf daarna ook eten. Natuurlijk ijs en weder dienende, als de situatie op de weg slecht is dan wil ik wel op tijd naar huis.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 15:02

Ik kom maar bij mij hangt het eraf wat we doen! Aangezien ik met Chica mee rij!!

Maar ik hoor het wel en vind niets erg!!

TRouwens ik neem wel chipsies mee lekker makkelijk *LOL*

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 20:08

Ja, wij komen in ieder geval zeker
En volgens mij is 12 uur bij jouw aanwezig zijn ook hier vandaan te doen dus dat is prima.
Verder ben ik persoonlijk gek op ijssculpturen en ik zou het wel erg leuk vinden om dat te doen, ik denk dat we daarna zeer zeker alle tijd hebben om bij te beppen als de groep toch niet zo vreselijk groot is en dit is dan juist ook weer leuk om met elkaar te doen.
Een grote pan soep maken is een heel goed idee, en misschien kan ik het dan anders voorstellen, ik heb hier een hele grote pan, zal ik die soep dan maar maken??
Dan neem ik ook kruidenboter stokbroodjes erbij mee voor iedereen, dan mag een ander evt. weer wat anders meenemen?
Ook nemen we ons eigen drinken mee.
Is dat wat Gwen?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:12

Ik sta al op de lijst met m'n voltallige familie Haha! Alleen hoort Berdientje toch ook wel bij de familie Buitenzorg? Haha!

Misschien een idee om een lijstje te maken van de spullen die nodig zijn qua eten en drinken en dat we per DVT'er wat van het lijstje afstrepen om mee te nemen? Zo zitten we straks niet met tig flessen cola ofzo Haha!

Ik zie dat je met een groep van min. 20 pers korting krijgt bij de ijssculpturen, dus is het misschien ook handig om gelijk door te geven of je mee gaat naar de tent.
Wij iig wel en dat zijn dan al 4 personen! Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 01:39

Chica schreef:
Een grote pan soep maken is een heel goed idee, en misschien kan ik het dan anders voorstellen, ik heb hier een hele grote pan, zal ik die soep dan maar maken?? Is dat wat Gwen?

Haha! Lovers Wat een goeie ideeën heb jij! *LOL*

Esther, Nootje hoort eigenlijk inderdaad wel bij jullie familie ondertussen *LOL* !

Ik vind die ijssculpturen ook heel leuk, maar ik snap het wel als er mensen zijn die er niet zo nodig heen hoeven. Aan de hand van de aanmeldingen bepaal ik of ik wel of niet mee ga Lachen .

Wat drinken betreft; ik denk dat het handig is als iedereen dat meeneemt wat hij of zij zelf graag wil drinken, zoals we dat bij vorige meetings ook deden. Onderling kunnen we dan natuurlijk wel een beetje kijken hoe of wat. Zelf zorg ik in elk eval voor koffie en thee voor iedereen en voor spa rood o.i.d..

Ik heb hier nog borrelnootjes, tuc-koekjes Vingers aflikken en een zak chips Lachen .

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 05:41

Buitenzorg schreef:
Ik sta al op de lijst met m'n voltallige familie Haha! Alleen hoort Berdientje toch ook wel bij de familie Buitenzorg? Haha!

Lovers

Ik pas me volledig aan mijn familie aan Haha! Aangezien zij mijn lift heen en terug zijn Tong uitsteken Kusje

Ik ga er later nog wel op terug komen, ik ga nu mijn mandje opzoeken Haha! Gaaaap

Bloos! offtopic: nieuwe smiley: Go jij! Go jij! ? Haha! Bloos! Snorrie Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 05:51

Dieis leuk Afbeelding

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 10:39

Sorry, was vergeten je poll in te vullen. Bloos!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 10:42

Foei ~~}> !

Van Cassidy verwacht ik natuurlijk wel weer gevulde perziken Vingers aflikken !

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 11:40

Ik weet niet of ik kom, waarschijnlijk wordt 2 januari de verplichte dag van oma bezoeken e.d., dus voor nu houd ik me nog even afwezig.
Het IJssculpturenfestival bezoeken is trouwens wel een heel leuk idee. Ik ga er zowiezo van de vakantie ook nog een keertje naar toe, want ik ken een paar mensen die daar aan mee hebben gewerkt!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 14:48

Gwen schreef:
Van Cassidy verwacht ik natuurlijk wel weer gevulde perziken Vingers aflikken !

Had ik zelf al bedacht....Haha!, en komt in orde hoor!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:01

En wie komen er nog meer Haha!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 23:29

Ja het is een kort lijstje... Huilen Scheve mond

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 10:11

Ja, echt veel zijn het er niet, maar dat was ook wel te verwachten zo na nieuwjaar Knipoog . Heeft wel het voordeel dat iedereen met iedereen kan kletsen, de groep is niet zo groot dat je aan het eind er achter komt nog de helft niet of nauwelijks gesproken te hebben Lachen .

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 10:17

Klein groepje idd. Dus kunnen we evengoed het ijssculpturenfestival meenemen. Lachen

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 12:35

Vind ik ook . Dus allemaal tussen 12 en 13 uur bij mij!

Zal dit weekend ook even een mailtje rondsturen met het adres enzo .

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 12:55

Ik heb heel erg ooit aan het DVT mee gedaan.... Maar dat telt zeker niet... Bloos

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 12:56

Waarom niet? En als je nu weer mee gaat doen ben je ook weer/ nog steeds DVT-er Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 13:56

Iris82 schreef:
Ik heb heel erg ooit aan het DVT mee gedaan.... Maar dat telt zeker niet... Bloos

Gauw weer mee gaan doen! Je bent welkom, hoor , je woont tenslotte in de buurt zo te zien en we zijn toch maar met een klein groepje Lachen .

Semra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:35

Ik heb ook nog een(brutale) vraag. Mag ik m'n ventje,René, ook meenemen? Hij weet nog niet zeker of hij tijd heeft maar ik dacht, ik vraag maar vast of iedereen het er mee eens is, dus bij deze...

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:35

Ik vind van wel iig Haha!

Oh enne Iris82: Je bent van harte welkom hoor!!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 15:50

kweenie schreef:
Ik heb ook nog een(brutale) vraag. Mag ik m'n ventje,René, ook meenemen? Hij weet nog niet zeker of hij tijd heeft maar ik dacht, ik vraag maar vast of iedereen het er mee eens is, dus bij deze...

Van mij wel...maar dan moet hij beloven ook te gaan bokken Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 17:30

Geen probleem, hoor, Sem, we gaan hem gewoon ook omturnen tot rasbokker *LOL* .

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:11

Kom maar op hoor Haha!