rijdt er dan ook een trein van vlissinge tot rotterdam?of moeten jullie dan nog overstappen?ik ga dan wel met de bus (auto is zo duur)
van vlissingen naar amsterdam en die stopt in rotterdam ja In oude tonge rijd de 133 en die gaat tot Rotterdam Zuidplein (bus )
bliksemluver schreef:van vlissingen naar amsterdam en die stopt in rotterdam ja In oude tonge rijd de 133 en die gaat tot Rotterdam Zuidplein (bus )ja weet ik, had gehoopt dat jullioe die ook moesten hebben om over te stappen
de 133 gaat wel van vlissingen naar rotterdam dus maar trein is denk ik veel goedkoper en zo niet, het scheeld wel in tijd!
bliksemluver schreef:de 133 gaat wel van vlissingen naar rotterdam dus maar trein is denk ik veel goedkoper en zo niet, het scheeld wel in tijd!idd, dan doe je er veel korter over hoor
Laten we ook even in dit topic verder gaan, dan kan die andere op slot Citaat:1. Zazoutje 2. Katie1989 3. Tobilover 4. Moonlightje 5. Bliksemluver 6. Heranda
We moeten wel opschieten misschien kan het nog in de kerstvakantie!De 2e week dan maar??En dan op Woensdag? (noem nu maar even een dag... )
Maar wáár doen we het dan in Zuid Holland.... Ik weet niet als er veel komen of we allemaal bij mij mogen slapen
bij je paard in de stal als er geen plek is nog een poll maken, flakkee hoort ook nog in zuid holland
Mogen we wel opschieten als we het in de kerstvakantie willen doen, heb ik liever niet, maar geeft niet...
tobilover schreef:We moeten wel opschieten misschien kan het nog in de kerstvakantie!De 2e week dan maar??En dan op Woensdag? (noem nu maar even een dag... )ik kan de 2e week echt weinig, maandag niet (miranda ook niet trouwens), dinsdag en woensdag niet, en weet niet of ik de andere dagen moet werken.... en woensdag kan ik dus écht niet hoor want dan is mn vriend er die ik al super weinig zie.
laten we anders eerst eens bespreken wat we gaan doen en waar eegens. en dan later de dag is maar een voorstel