Vanmorgen begon het al lekker.
Ik werd wakker en schoot in de stress, ships, veel te laat wakker!
Bleek dus niet zo te zijn, klok stond fout.

Oke.... Niet erg. Maar toen

Ik trok mijn leren broek aan, omdat het toch best koud waaide buiten. Op het moment dat ik de pijpen naar boven wil doen om mijn laarzen aan te trekken scheurt het stiksel op mijn bovenbeen. (Echt vreemd

Snel dus een andere broek aan...
Om kwart over 11 vertrok ik richting Meike, Zilverster, die in Helmond woont. Ik weet dat ik het nooit kan vinden, dus ik fietste wat eerder aan.
Eenmaal in het bos van Nuenen naar Stiphout was er van alles te doen, hardloop wedstrijden etc. en een rit met paard en wagen. Ik kon er gewoon NIET langs met mijn fiets. Heb het halve bos door moeten lopen... Was al bang dat ik te laat zou zijn... Grrr wat was ik boos.
Uit eindelijk het bos uit gekomen begon het zoeken naar Meike. Even iemand de richting vragen en toen lukte het dan toch.
Samen met Meike ben ik toen naar Mierlo gefietst, naar de manege. Daar zou Heike dan ook heen komen zo dat we samen naar de stal van Pauline zouden gaan.
Eventjes op Heike wachten in de kantine en toen vertrokken we.
Maud en Cailtin gingen gezellig mee en Monique en Sophie stonden buiten al te wachten.
Van uit de manege fietsten we naar de stal van Pauline in Helmond. Toen we aankwamen was Kim net bezig haar winkel uit te pakken, als het ware

Even kennis maken, kan zijn dat ik er wat vergeten ben, excusses daarvoor

Beetje kletsen over van alles en nog wat, door de winkel neuzen van Kim en toen was het al weer bijna 3 uur. Tijd ging erg snel vond ik.
Ilse (Solide) en aanhang (:P) gingen naar huis (of ja, naar Solide) dus ik liep mee naar de auto.
22 december 2003 was ik mee gereden in haar autotje. Was naar de meeting bij Stef en ik had in de auto mijn paraplu laten liggen.
Dus nu kreeg ik hem, zo wat een jaar later, terug

Even uitzwaaien en niet veel later gingen Heike, Meike, Monique, Sophie, Cailtin, Maud en ik weer terug naar de manege.
Eenmaal daar aangekomen eerst even in de kantine gezeten en wat gedronken. Daarna gingen we wat foto's maken van Susan, manege pony.
(Foto's staan in ITP)
En daarna ben ik toch echt maar naar huis gefietst, ik had geen licht op mijn fiets en het werd al donker.
Heike vertrok te gelijk en terwijl het eigenlijk niet de bedoeling was omdat ik de andere kant op moest ben ik met haar mee gefietst. Van uit daar naar huis gereden (was ook weer even zoeken

*fiets* *fiets* *fiets* *krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt*

Ja dat kon ik nu gebruiken..
Fiets aan de kant, ketting er proberen op te zetten... Maar onhandig dat ik ben lukte me dat dus niet

Nou ja, lopen dan maar.
ongeveer een kwartier gelopen en toen kwam ik bij een pompstation, daar maar even naar huis gebeld en mijn vader kwam me op pikken gelukkig.
Eenmaal thuis aangekomen me zelf ontdaan van mijn modder broek en toen ik aan tafel zat om te eten bedacht ik me dat ik mijn paraplu (oh nee hier komt het...) vergeten ben bij Pauline

Nu lijkt het net zo'n Bokt paraplu, die van bokker op bokker gaat....
Ik voel me zoooo stom.
Het was een leuke meeting, weer nieuwe mensen gemeet, maar de rest er om heen was werkelijk

Anyway, genoeg gekletst, hier mijn foto's.
Spreken voor zich denk ik

En nog een vraagje

Wie waren er nu allemaal precies, dan kan ik mijn lijstje up-date-en.
Ik weet een groot aantal, maar ik heb het idee dat ik wat vergeten ben.