En daar zijn we weer !Paard en koets verslag!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

En daar zijn we weer !Paard en koets verslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 20:07

Jaaaaah jaah het was weer zo vandaag was het weer paard en koets Cool .

Vanochtend om half 9 zijn we thuis vertrokken ik dan,aangezien mijn ouders me lekker zouden brengen in de auto nog lekker door geslapen Schijnheilig..en om tien uur stond ik al klaar op het station...hmm had ik dus weer de rest kwam pas om half 11 ah fijn ..ik heb heeeerlijk staan koud worden daar met een gekke zwerver op de trap Clown die de meest gekke dingen riep ,wat moet je daar nou van denken *LOL*.
Rond tien over kwam evaaaaa er al aan *jaja de derde keer met eef naar paard en koets HOE houdt ze het vol met mij? >;) *Nouja eva kwam er niet aan het ging als volgt er komt een jeep aan rijden gooit daar een oranje geval de auto uit en rijd snel door,jah wat waren die van plan denk je dan Knipoog.Maar het was eva dus toen zijn we samen naar de achterzijde van het station gelopen waar later de rest zou aan komen.Ondertussen even met het kaartjes apparaat gaan spelen*Neeh,eef niet alleen ik jij ook Tong uitsteken*Als jullie het even willen weten wat wij uitgevonden hebben dat een 5 retour kaart voor 4 personen *toch Blond eef* naar denhelder..eerste klas koste maar een kleine 1006 nog wat geen geld toch..en het ergste komt nog eef wou met miiiiijN! pin wel even proberen te pinnen Clown Knipoog.
Toen kwam onze blonde vlam*Nouja Schijnheilig* iig sanne kwam er aanlopen Lachen.Toen waren er al drie bokkers op een rij...jaja daarna volgde nathalie met haar mooie roze plukken in der haar...moest wat anders voorstellen maar lukte niet helemaal ofwel nath Ach gutMaar zo erg zag het er niet uit hoor dat moet ik er even bij vertellen Lovers.En na een hele lange tijd kreeg ik van sussie *Lotte aka jamy* een smsje waar ze moesten zijn..en ook toen was zij en haar vriendin aangekomen en konden we op naar de brabant hallen! Vork .
Ook deze keer mocht ik niet spelen in de speeltuin... Nagelbijten / Gniffelen Want sanne vond zich zelf al te volwassen yeaah right nou heb geprobeerd haar in haar eigen waarde te laten maar zo als je begrijpt was dat erg moeilijk Schijnheilig.ZIJ volwassen ...het is dat ze er zelf in gelooft...
En toen waren we aan gekomen op de plek van bestemming ,nathalie moest natuurlijk weer eerst pinnen Gaaaap.Dit jaar kochten sanne en eva toch een echt volwassen kaartje en nath probeerde het wel maar helaas...Daarna hebben we onze jassen weg gehangen en was eva haar kaartje weer kwijt zat in haar jas Clown volgens mij kreeg iedereen dit jaar sanne trekjes *LOL*....

En toen waren we binnen Party!!!!YEAH..We hebben eerst gewoon langs alle kraampjes een rondje gedaan,want ja als je met eva ,sanne en brennie bent kan dat gewoon niet anders...alleen de andere dames vonden dat niet zo volgens mij ..Daarna zijn we alles is langs geweest en hebben we nog 2 shows gezien van de friezen en nog 1 die op het paard stond op twee zelfs(Had banketstaaf geweest als ze allebei de anderekant op gingen Schijnheilig),En daarna vonden wij het wel shop tijd en waren de andere eigelijk opeens weg en zijn we dan maar gezellig met zijn drieen gaan SHOPPEN Tong uitsteken..Alhoewel ik zou niets kopen dit jaar..Als eerste had eef een mooi halster met schapenspul volgens mij gekocht voor maaaaabel !!.
En ja toen kon ik niet achterblijven en heb een off white anky pad gekocht Lovers errug mooi al zeg ik het zelf Schijnheilig..En sanne had heel plots opeens een neusriem Blond Wow! .Verder heb ik nog een uitrijdeken gekocht en bijpassende bandages en niet te vergeten teugels Haha!..eef heeft ook nog een uitrijdeken gekocht en sanne ook een anky setje camel Lovers *Had haar toch nog over kunnen halen Schijnheilig*Alleen bij de pads kreeg je zon leuke dekjestas die de hele tijd over de grond sleepte haandig hoor !!hehe..Ook hadden we nog lekker FRIET gegeten en sanne weer een broodje kroket alhoewel maakte eva er bijna een broodje friet van..jaja eef en wat is dat volgens mij heeft ze vrijdag te veel friet gezien .
Owja voor ik het vergeet in het stamboekdorp stond een paard met een hele dikke lange voorpluk..dus ik met mn grote mond die ziet ook niks zo...Dus die vrouw*toch niet toevallig een bokker* zei ja hij ruikt wel goed ofzo snap jij hem wij niet iig Tong uitsteken..maar toen we terug liepen had hij wel een vlechtje in Ach gut..

Nouja Nootje(Berdientje):+: had me ook nog gebeld onder het rond snuffelen maar het was heeeeel erg helaas niet de moeite meer om te komen erg jammer Lachen daarna gingen we nog even naar het ihw ?toch of zeg ik het nu weer fout ..daar hebben we voor op de stro balen chocomelk gedronken*Nog bedankt !! OK dan! * Ondertussen hadden lott en de rest zich ook weer toegevoegd en gingen lot en vriendin ook meteen weer naar huis en zijn wij en nathalie nog daar even blijven zitten maar tegen over ons een paard dat alle hekken verschoof Cool

Volgens mij ben ik kei veel vergeten maar heb het onwijssssss leuk gehad Haha! volgens jaar weer hoor iig sanne (owja sanne kwam er achter dat mn zusje ook sanne heet waar geloofde ze niet naa Clown)en eva ..Lachen
Ik heb het iig weer kei leuk gehad *LOL*...en weet alleen niet of dat voor iedereen geld maar goed !:)

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:16

Jaaa het was zeker leuk Haha!
Alleen we waren jullie kwijt opgegeven moment toen kwamen jullie poffertjes eten en gingen jullie weer weg, oja Vork Maar ja verder ist wel leuk om eens te zien wie dr achter welke naam zit Haha!
Alleen we moeten al wel vroeg weg ja maar ja we moeten best lang reizen dat is ook niet alles Schijnheilig

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 20:19

Neeh jullie moesten het langst reisen volgens mij twee uur toch?

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:23

Jaaaaa! Echt jammer dat ik niet kon komen hoor, nou ja dat ik er zo laat op het idee kwam... Frusty Ik baal echt, want het is elk jar weer zo ontzettend leuk! En zo gezellig!

*Baalt*

Volgend jaar beter? Lachen

NathalieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:28

Ja dat bij de poffertjes was wel ff vaag. Tong uitsteken
Wij kwamen Shanna16 tegen en wij dachten dat jullie wel zouden stoppen maar toen waren we jullie dus kwijt. Nagelbijten / Gniffelen Maja toen is Shanna maar met ons mee gegaan. Tong uitsteken En met poffertjes eten dacht ik eigenlijk dat we wel weer met zn alle verder gingen maar blijkbaar dus niet. Tong uitsteken

Nahja ik vond t ook wel leuk, was wel gezellig! Ik vond t alleen me geld niet echt waard als ik eerlijk moet zijn. Nagelbijten / Gniffelen Als ik nou kon shoppen was t geweldig geweest daar. Cool Maar helaas, wij, mensen zonder geld Tong uitsteken, moesten het met de shows doen, en die vond ik eerlijk gezegd niet altijd even geweldig! Maarja ik vond het wel heel gezellig! Cool

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:59

Bren ik dacht dat jij wel 4x 5 retourenkaarten naar Den helder wou Tong uitsteken
Was maar 1060 euro, echt een koopje Tong uitsteken
Je vergeet te vertellen dat we ook nog lekkere koekjes bij de IWH kregen Vingers aflikken Tong uitsteken

En ik heb vrijdag idd te veel friet gezien
En we zijn trots op je dat je friet zegt Haha!
Volgend jaar zeker weer

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 21:16

Ja jullie trots op mij *LOL*

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:47

Sorry ik kom weer eens heel ff tussendoor vliegen:+

Maaruh wat baal ik dat ik daar niet was Verdrietig er waren zooo veel bokkers..
Ik wou jullie nou ook wel eens een x meeten.. mja Verdrietig
Ik hoorde alweer allemaal wilde verhalen van shanna Knipoog
Maar leuk dat het zo gezellig was!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 23:43

Wieh, Chatelaine, waar sta ik?! Tong uitsteken Zat verdorie naast jullie met poffertjes eten! Haha!

Lotte, Nathalie; ik vond het echt SUPERleuK!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 23:48

Pasha schreef:
Sorry ik kom weer eens heel ff tussendoor vliegen:+

Maaruh wat baal ik dat ik daar niet was Verdrietig er waren zooo veel bokkers..
Ik wou jullie nou ook wel eens een x meeten.. mja Verdrietig
Ik hoorde alweer allemaal wilde verhalen van shanna Knipoog
Maar leuk dat het zo gezellig was!!

Tss, ik banketstaaf meer over het geweldige paard van Imke! Schijnheilig

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 01:53

Marijkestommy, Buck, AnneOmie en ik waren er ook Haha! Verrassinkje van mijn 3 vrienden Haha! Ben vanmiddag ontvoerd om een leuke middag te hebben.. Dit omdat ik 22 november opnieuw geopereerd moet worden Verdrietig

Het was super!! Haha!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 12:53

Ja jullie hebben we ook nog gezien opgegeven moment zaten jullie voor ons tijdens een show Tong uitsteken

Shanna16 schreef:
Wieh, Chatelaine, waar sta ik?! Tong uitsteken Zat verdorie naast jullie met poffertjes eten! Haha!

Lotte, Nathalie; ik vond het echt SUPERleuK!

Mooi Haha!

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:20

leuk verslagje hadden jullie ook nog foto's gemaakt of niet

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:24

Nathalie heeft foto's gemaakt

Ik ook, de clinic van Imke staat op HAW. De rest komt nog Lachen

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:07

Leuk verslagje Lachen

Klinkt als een heel gezellig dagje! Ben benieuwd naar de foto's.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:20

*LOL* *heeft lol met het terugdenken aan de dag*

Maar ik ben echt zó blij met mijn neusriem Schijnheilig Haha!!! En met mijn geweldige Anky camel set natuurlijk Cool . Ivanka en ik worden nog eens echte fokker-dressuur-snobs Haha!.

Bij de stand van IHW was het echt gezellig en de chocomelk was superlekker! Nog bedankt daarvoor; greetje, Yootha en Obelix (en we hebben Libel ook nog gezien, man.. ik schrok echt van die hoeven.. die waren huge Haha! *mja, ik ben ook Ivanka-zielige-hoefjes gewend Ach gut * ).

Ik vond het iig erg leuk, heb weer veel te veel geld uitgegeven (of nja.. Schijnheilig Knipoog) . Volgend jaar weer !
Eef en ik hadden btw alweer een nieuw plan, waar we ook weer kunnen shoppen Schijnheilig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:36

foto's, foto's, foto's van de nieuwe dingen tjes van jullie

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 21:34

Waar waar Schijnheilig

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:57

hoi!
ik ben ook naar P&K geweest!
vond het er erg leuk Lachen

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:00

Ik heb heel veel bokkers gezien Haha! , dachten allemaal dat ik Linda was Haha! . Sinds ik lenzen heb, worden wij nog meer doorelkaar gehaald, das eigenlijk wel lachen. Er waren echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bokkers aanwezig dit weekend *LOL*

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:15

Ik dacht niet dat jij Linda was .... Tong uitsteken

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 10:23

leuk dat jullie er ook waren ik weet van een paar wie wie was maar van een aantal ook niet Haha!
toto volgend jaar

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:41

haha h'e nimber ik heb jou de hel tidj gezien Tong uitsteken
vanaf ene halve meter af stand Bloos!
ik was dat meisje die met de zus van Anouk mee was.
ik was er toen jij aan het opzadelen was voor je show.
toen kwam orbaldo net uit zijn box,en de moeder van Anouk vroeg nog aan jou " je gaat toch niet met dames zadel h'e kim Knipoog "
haha nou jah vaag verhaaltje maar jah!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:50

En mij heb je ook gezien, was weer gezellig *LOL*

enne ja, vele dachten dat confetti mij was..

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:54

liberty schreef:
En mij heb je ook gezien, was weer gezellig *LOL*

enne ja, vele dachten dat confetti mij was..

Dat snap je echt niet Schijnheilig FFFFFFFFFFLLLLLLLLLUUUUUUUUUIIIIIIIIIITTTTTTTTTT