Okee mijn verslag vanmorgen was renate keurig op tijd bij mij kwart voor 10.
Goed op weg naar stal samen met mike die mij daar heeft afgezet.
Hij ging samen met renate crosby halen.
Ondertussen was Doree ook wakker (zowaar!)
Doree was heel gemeen want ze was dus alweer bezig om lodewijk onder de lippenzooitsmeer te smeren wat rose afgaf arm lottie paard.
Goed we hadden topen al een boel lol en waren net klaar toen Mike en Renate (Akerna) het erf weer op kwamen. Lottie bij Cros gezet en op weg naar Lunteren.
Teminte doree moest eerst weer pinnen of we naar het winkelcentrum wilden. Ik ben best een beetje roodblond (

Goed doree bedacht dat ze dan maar extra moest pinnen bij een benzinepomp.
Goed wij naar een bezinepomp moest ze eerst voor 25 peik inslaan voor ze extra mocht pinnen. een lol dat renaat,mike en ik hadden in de auto helemaal omdat om het hoekje dus een bank zit

Goed op weg naar Lunteren waar Renate en ik ons vooral bezig hebben gehouden met doree pesten.
We kwamen gelukkig op tijd aan (nouja iets te laat dan) en we waren de laatste. was nog even een discussie of het huis van jurga wel geel genoeg was.
Haha was bij een geel huis ik zo neee die daar is geler dus wij verder was het dus wel het nepgelehuis ach ja...
Opgezadeld en gaan met de paardjes.
lekker een eind gestapt door een mooi en erg nat landschap hier en daar lagen mega plassen.
Errst zijn we naar een soort uitkijktoren gegaan was wel erg cool!Daarna naar het middenpunt van Nederland waar Lodewijk als eerste aankwam.
Was ook erg grappig en ik hoop dat de meesten foto's gelukt zijn.
Het eerste galopje was super lachen we zouden een rustig galopje doen en ik voorop... okee ik zat amper in de galop toen er ineens een geel monster voorbij kwam zoeven gevolgd door iets wat veel weg had van een koe zonder uiers.
okee toen wij ook maar voluit

Later op het zandgat was echt lachen zo mooi rijden daar.
Okee eerst werd maarten bijna knockout (overdreven) geschopt door de fries waar steef op zat.
De Fries mikte op Jelka maar miste. Bij Maarten was het wel raak (doet je been nog auwwie?)
De arme fjord had ookal een knal van Jurga (paard) en zelfs van lodewijk gehad al bokte lottie en sloeg ie niet echt

Goed op het zandgat stonden de grooms te wachten waar we een super lunch hadden ondanks dat doree appelsap in mijn mouw goot

brrr plakkerig en koud= niet leuk.
Op de terug weg hadden Youri en Lot elkaar gevonden haha lottie vond het paard van Lara echt lief (Wjerdo)
Tja en toen kwam er een megabrede en aardig diepe plas terwijk jelka en crosby langs het randje gingen om geen vieze voetjes te halen denderde die 2 van lara en mij gewoon door en lekker in draf gevolg was een drijfnatte Renate die dat niet leuk vond

Ik mocht nog even superjurga proberen en die is net zo super als Iloon zegt hoor en ze is ook net zo'n Bitch als ze zegt maar wel een gaaf paardje kan leuk lopen!!!
Na het verzorgen van de paarden op naar het pannekoekenhuis.
Daar hebben we zoveel lol gehad over dildodee's in nachtkastjes dat het halve pannekoekenhuis ons vreemd aankeek. Ik had de tranen over m'n gezicht lopen wat een gek wijf is mayo echt geweldig gewoon.Wij zijn ook weer als eerste weg gegaan omdat de paarden best lang op de trailer stonden.
Op naar stal mij en lot afgezet daarna heeft Mike cros en akerna gedumpt en is mij weer op komen halen.
Morgen gaan doree dit even herhalen op de hei met expiriment en Graaf

Ik ga zo naar m'n nest want ik ben bekaf maar het was echt geweldig Iloon Thanx voor de superrit met de prachtige plekjes en Lara thanx voor het plezier op de rest van de rit al heb ik dankzij jou en je pony wel buikspierpijn van het lachen

We waren echt met een leuk groepje paarden en mensen om mee te rijden en in het pannekoekenhuis was het echt geweldig wat een lol.
Thanx bokkers voor deze superdag!