Okee, ik heb dus 18 Juli geprikt voor een datum. Als er genoeg belangstelling is kunnen we dan een boktrit houden, ik zal dit topic PBen naar de mensen die eerder belangstelling hebben getoond, je kan hier posten als je meegaat!

details
10 uur verzamelen bij konijnenkamp (zie routebeschrijving). De lengte van de rit zal waarschijnlijk rond 2 uur zijn (exclusief een half uur opzadelen, het afzadelen, en de pauze), misschien iets langer of korter. Tussendoor een pauze (waarschijnlijk bij het Leesten). Je kan eventueel een halster onder het hoofdstel doen voor als we pauze houden en zelf ook wat te eten halen (dat kan bij het Leesten, er is daar een snackbar) dus neem in dat geval ook wat geld mee.
Vragen of opmerkingen kunnen naar mij (Roskur) gepbt worden!

Er zijn helaas geen mogelijkheden tot een paard huren in de buurt, je kan dus echt alleen komen als je zelf een paard mee kan nemen.
routebeschrijving
Deze routebeschrijving is vanaf een kruispunt met stoplichten in Beekbergen, bij de Smittenberg. Voor zover ik weet is dit zelfs het enige kruispunt in Beekbergen met stoplichten, lekker makkelijk dus.

Vanaf de Arnhemseweg is ook nog ergens een ingang naar de konijnenkamp, de weg gaat in een Y-vorm, je komt via de bovenstaande routebeschrijving vanaf de ene kant van de Y, en vanaf degene van de Arnhemseweg van de andere kant van de Y, als je daarvandaan komt moet je dus alsnog de weg richting bos hebben en verder geldt hetzelfde.
Als het nog niet helemaal duidelijk is, zoek dan voor de zekerheid in een stratenboek of routeplanner het nog even op. Mijn uitlegkunsten zijn niet geweldig, ben ik bang.

Verder...
We spreken daar ergens af, misschien het beste op het grasveld of bij het hek. Ik rij een wildkleur bruin 1.40 m grote ijslander, voor foto's van mij en hem zie m'n profiel. Valt niet te missen, lijkt me.

Geef hier even je eigen naam, leeftijd, en naam van je paard op, zodat ik weet dat je komt! Hopelijk tot zondag 18 juli!