Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, hihi
* Verder heb ik een muilemmer gekocht van Dees voor Karinske (ehhh, Zoran
) en ik heb hard onderhandeld over de prijs van een hooinet met ???
) 

maar die paste niet om mijn buik
) maar dus ook op proef het dressuurzadel van Gerrie, zou wel mooi zijn als hij past 
Meteen overal bovenop springen

die zal ik onthouden voor de volgende keer
toch grappig, gezien ik meerdere malen per maand bij hun thuis kom, waar een snuffelmarkt al niet goed voor is
) en een hele mooie vliegendeken voor Kevin, deze was heerlijk goedkoop omdat er een weeffoutje in zat maar die moet je met een vergrootglas zoeken
Tijdens 1 gigantische stortbui waarbij wij probeerde mijn party tentje/prieeltje de garage in te krijgen omdat deze besloot toch maar de lucht in te gaan kwam de hagel zelfs dwars door het dak van de garage heen
arme paardjes!
Vooral aan het eind van de dag toen Goldy door de snuffelschuur tussen de verkoopwaar door weer naar huis ging
(dat was de makkelijkste weg i.v.m. de winkel van Kim) prachtig dier, zet geen stap verkeerd, wat een schatje zeg! en mooi ook!!!!
mijn fout, ben haar glad vergeten) is hier op Bokt Skima, haar eigen naam is nancy en zij is mij gevolgd naar deze kant van Nederland
Nancy is nl. een oud stalgenootje van mij uit Amsterdam en woont sinds 2 weken in Groningen.

hoewel dat mambo dus niet tegen houdt) dus ik vlieg overeind, Hans en ik bijna op de sokken naar buiten, staat Eirian met zoon in de garage
Blijkbaar vond ze de 2 excursies die we vandaag met de snuffelmarkt gasten naar haar en Liam (en Freddy uiteraard) zo leuk dat ze even polshoogte kwam nemen waar al die leuke mensen toch waren gebleven
ik ben mij dood geschrokken zeg, was meteen weer wakker.