Ik wil graag een beetje mooi weer aangezien dit de zomer snuffelmarkt is maar ja, we hebben het natuurlijk niet voor het uitkiezen in dit kikkerlandje

De snuffelmarkt zal weer als altijd bij mij thuis gehouden worden, dit keer waarschijnlijk op het landje en is het rot weer wijken we gewoon weer uit naar de schuur.
Deze zomer wil ik er een eet en drink arrangement bij gooien zodat de mensen die er de hele dag zijn ook inwendig een beetje verzorgd zullen worden.
Ik heb daar al een bedrijf voor gevonden maar ik zal Maarten ook nog even aanschrijven of hij dit misschien weer zou willen doen net als vorig jaar.
Als extra wil ik er dan ook nog een paarden party (of hoe noem je dat ook weer, zo'n tupperware party maar dan met ruitersport artikelen

Dus wil je komen, in dit topic nog niet aanmelden, maar vul eerst de datum in die jouw het beste uitkomt, een aanmeld topic volgt later nog.
Helaas ook dit jaar is het voor ons alleen mogelijk dit te realiseren op een Zaterdag, Zondag is voor ons nog steeds uitgesloten dus de keus bestaat alleen uit verschillende Zaterdagen.