Alleen dat was in Spanje en ben ik de taal nog niet zo machtig.
Ik gaf dit aan aan mijn vriend en die zei:" Je zit toch op zo'n paardenforum, waarom vraag je het daar niet "
Dus bij deze:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een persoon met een wit, toch wel stabiel in het hoofd, paard ( Mustang of Pre ) of een hele lichte schimmel.. Mijn liefste wens is een Mustang, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg, dus een Pre is een goede 2e..
Waarom? Nou, mijn auto is een witte Mustang.
Wat ik wil? Een paar mooie foto's van wit paard meets wit ijzeren paard, eventueel rijfoto's ( paard moet wel tegen een luide V8 kunnen, want mijn ijzeren paardje is erg luidruchtig )
Mocht er een fotograaf zijn die het leuk lijkt om dit voor eigen portfolio te fotograferen, dan is dat uiteraard ook geen probleem. Ik heb zelf geen profi camera meer, maar moet zeggen dat de foto's met mijn telefoon ook altijd wel leuk uitpakken.
Waar? Nou, ergens waar we stoere foto's kunnen maken, zowel rij als stand foto's. En die zowel jij als ik kan gebruiken zoals je wenst ( voor mij is het meer een foto in mijn nieuwe kast ).
En mochten er nu meer mensen zijn die zoiets hebben van goh, ik wil dat ook met mijn auto of paard, wie weet kunnen we dat dan combineren. Ik denk dat er van mijn Mustang vrienden ook wel een aantal kunnen zijn die dit leuk lijkt.
Lijkt het je leuk, wie weet kunnen we dan wat regelen. Ik zelf woon in het midden van het land en kan ook ergens heen komen voor wie de ideale locatie weet.
Dit is mijn witte schoonheid...