Ik wil graag een meeting organiseren in de paarse heide in Havelte!
Onverharde weg tegenover postkazerne
Er is water , heide , bos en een breed zandpad aanwezig voor veel afwisseling. "Helaas" zit er een beschermde diersoort in het water op dit moment en is het verboden om het water te betreden. Losgooien is dus helaas niet mogelijk!
NOTE!
Wegens corona de 1.5m aanhouden. Ziek? Kom dan niet. Mondkapjes niet verplicht. Voel je je daar wel prettig bij mag het altijd!
P.s ik ben chronisch verkouden en heb bronchitis waardoor ik hoest. Dit heeft echter niks met Corona te maken.
6 paarden mogen er mee. (Tenzij je 2 paarden hebt die je samen wilt fotograferen wat in mijn geval dus is) Mijn eigen gaat ook mee. Dus er is nog plek voor 5
Fotografen en modellen gaan mee op basis van aanmeldingen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Datum is 7 augustus
Quote lijst modellen:
Naam:
Boktnaam:
Naam paard:
Ras:
Bijzonderheden:
Rijden?:
Quote lijst fotografen:
Naam:
Boktnaam:
Ervaring?:
Website,Facebook,Instagram pagina:
In Havelte gemaakt;
Water

Breed zandpad

Heide (Dit was niet de paarse heide)

Bos

We starten half 10. 15 minuten per combinatie. We zijn anderhalf uur bezig met portet foto's. Langer shooten worden de dieren vaak niet blijer van. 11 uur klaar met portet foto's. Dan opzadelen. We gaan met zijn allen rijden. Ik denk op het zandpad heen en weer of op het stukje gras tussen de heide (dus we vertrappen dan géén heide)
Ik kan evt ook honden erbij doen voor middags. Ik wil rond 12 uur kwart over 12 wel klaar zijn met het rijden en dan zouden er middags vanaf half 1 tot 2 uur honden gefotografeerd kunnen worden. Ik maak een rooster maar ik kan er niet bij blijven. Als jullie dat zien zitten vind ik dat prima. Na 2 uur speel foto's. Niet bij/in het water!!
Naam:
Boktnaam:
Naam hond:
Ras:
Bijzonderheden:
Kan los?: