Ik heb de lente in mijn bol en dacht eigenlijk is het wel heel erg leuk om een fotomeeting te organiseren. Gezien corona lijkt het mij verstandig om de groep wel klein te houden. Ik dacht aan 4 modellen en 4 fotografen?
Wanneer
Qua datum heb ik een aantal opties in mijn hoofd:
15, 16, 22 of 23 mei. Mocht mei te kort dag zijn kunnen we eventueel naar juni kijken.
Waar
Wellicht hebben jullie suggesties wat betreft een locatie? Ik dacht aan de regio NH of ZH noord.
Wie
Iedereen is welkom! Er is geen specifiek thema voor de meeting en eigen ideeën staan vrij.
Opgave
Opgave fotografen is in principe op volgorde. Mochten er veel onervaren fotografen zich aanmelden, dan zal ik kijken of de mix nog wat aangepast kan worden zodat er ook ervaren fotografen mee gaan. Eventueel zou er in koppels gefotografeerd kunnen worden, mocht hier belangstelling voor zijn. Modellen worden door de fotograven gekozen.
Opgeven kan door het invullen van het onderstaande lijstje. Graag alleen het lijstje invullen. De totale lijst houd ik bij.
Opgave model:
Boktnaam:
Echte naam:
Naam paard:
Ras paard:
Evt. ideeën:
1 of 2 foto's van het paard:
Opgave fotograaf:
Boktnaam:
Echte naam:
Website/portfolio:
Ervaring:
Ideeën:
Hopelijk zijn er meer mensen die dit leuk lijkt en maken we er een gezellige meeting van!
Ik wil meedoen met mijn paard

Boktnaam: Remark
Echte naam: Eva
Naam paard: Hilana van de Edelweiss
Ras paard: Haflinger
Evt. ideeën: iets met bloesem of heide zou ik leuk vinden, maar ik weet niet of dat haalbaar is.
1 of 2 foto's van het paard: