Deze meeting zal alleen doorgang vinden wanneer dit mogelijk is met inachtneming van de geldende coronamaatregelen.

Hallo allemaal!
Graag zou ik in maart van dit jaar een fotografiemeeting organiseren voor paarden.
Vanwege de corona wil ik de groepjes klein houden, zodat we niet met heel veel mensen bijeen komen. Mijn voorstel is daarom om twee groepjes te maken, van in totaal 6 modellen en 3 fotografen.
Op deze manier kunnen we voldoende afstand houden van elkaar.
De meeting zal plaatsvinden in het weekend van 13/14 maart of 27/28 maart.
De locatie van de meeting is het Wekeromse Zand in Lunteren. We kunnen de auto parkeren op het zandpad aan de Vijfsprongweg ter hoogte van Crossterrein de Vijfsprong. Vanaf hier kunnen we gemakkelijk richting het zand. Het zal vanaf de parkeerplaats 5-10 minuten lopen zijn naar de fotografielocatie. Op het Wekeromse Zand is een vergunning voor de paarden niet verplicht dus voor de modellen komen er geen extra kosten bij.
Van de fotografen verwacht ik dat zij minimaal 5 en maximaal 15 foto's op klein formaat per model leveren. Grote formaten kunnen door de modellen nabesteld worden.
Van de modellen verwacht ik dat zij een schoon paard voorstellen en een mooi setje uitkiezen, eventueel in overleg met de fotografen.
Aanmelden fotografen
Geef via PB het volgende aan mij door:
Boktnaam / naam / fotografienaam / website
Voorkeur datum: 13, 14, 27 of 28 maart.
Aanmelden modellen
Geef via PB het volgende aan mij door:
Boktnaam / naam / naam paard / ras / kleur / 2 foto's
Voorkeur datum: 13, 14, 27 of 28 maart.
De fotografen kies ik zelf uit, we kiezen dan samen de modellen uit.
Zoals hierboven is aangegeven, is dit alles onder voorbehoud van de coronamaatregelen. In de huidige lockdown mag je maar met maximaal 2 personen buiten afspreken. Dit moet dus versoepeld worden voordat we kunnen nadenken over de meeting.
Als de meeting niet doorgaat, zullen we in overleg een nieuwe datum prikken.