Deelnemers en slaapplaatsen:
In principe zijn nu alle matrassen gereserveerd en staan ook vermeld achter de naam van de deelnemer. Dus als je toch nog wilt slapen zul je zelf voor een matras moeten zorgen. Ruimte om hem neer te leggen is er. De hele bovenverdieping en het voorhuis zijn in principe gereserveerd voor slapers en zijn dus offlimits voor feestgangers die willen ouwehoeren. Slapen doen jullie daar, feesten in de woonkamer of het kantoor

Maarten (eigen bed )
Michiel (eigen bed)
Lefdal (matras)
Rob (vriend maarten, michiel, Susan)
Miss_petit (camper, tweepersoonsbed)
Naz (camper, éénpersoonsbed)
Mike (camper, tweepersoonsbed)
Karin (twee persoonsbed)
Spades (twee persoonsbed)
Mayo
Horseless (matras)
Susan (thuis)
Romkabouter
Piaffe
Vvtjuh
Mrmagic (matras)
Fasel (matras)
Tallie1979 (matras)
Prinnie
Machie (matras)
Pearl_tje (matras)?
Death Squad (camper éénpersoonsbed)
Yootha (eigen matras)
Sundancer (matras)
AnneOmie (matras)
Honeybee (matras)
BBL
Michiel (vriend BBL)
Mensen die zich nog niet hebben aangemeld maar er toch graag bij willen zijn kunnen zich altijd nog bij mij melden

Tijd:
Je kunt de hele dag (zaterdag dus

Waar:
Lokatie, Nijverdal. Pb me even voor de route-beschrijving en adres. Ik ga er even vanuit dat men de weg naar Nijverdal weet te vinden. Dus de routebeschrijving geldt wanneer men het bord ‘nijverdal’ is gepasseerd

Pc’s:
Er is voldoende ruimte om je pc neer te planten. We hebben grote tafels in de eetkamer staan en sinds kort is ons kantoor aan huis ook leeg komen te staan en daar kunnen ook nog flink wat pc’s staan. Een netwerk met diverse hubjes is aanwezig. Zorg alleen zelf even voor een UTP kabel van minstens 5 meter. Heb je een kortere dan moet je gewoon wat dichter bij de hub gaan zitten

Eten en drinken:
Het vlees is besteld en bestaat uit:
Spare ribs
Worstjes
Speklapjes
Saté
Hamburgers.
Tot nu toe is mij nog niet ter ore gekomen dat er vegetariers aanwezig zijn. Zolang niemand zich bij mij meldt als vegetarier komt er dus geen groente in huis behalve misschien wat knabbelgroente zoals komkommer en bloemkool

Verder zijn er diverse salades, sauzen (heerlijke zaziki van mijn broer

Voor het ontbijt wordt eveneens gezorgd. Warme broodjes, beleg, koffie, thee en melk.
Wat drinken betreft:
2 kratten Grolsch (ik heb even de bierdrinkers geteld en kom uit op 6 flesjes de man. Moet genoeg zijn lijkt mij

Breezahs (dacht zelf een stuk of 25, tenzij alle vrouwen zwaar aan de zuip willen gaan. Geef even aan of jullie denken dat dit aantal voldoende is

Wijn (wit en rood)
Fris, zoals coooooolaaaa, jus, casis, liptonice etc.
Koffie
Thee
Sterke drank zoals bessen, Martini (haaaai Mayo

Geld:
Tot nu toe hebben een paar mensen het geld overgemaakt. Een aantal hebben aangegeven het handje contantje te geven. Voor de mensen die het alsnog even over willen maken volgen hier voor de aller-aller-allerlaatste keer de gegevens

m.w.p. de Weerd
rekeningnummer: 328566934
Te: Zweeloo
Ben ik wat vergeten?