Weer even een nieuw topic over de buitenrit in Lunteren. De peiling is voorbij, ik ben tot de conclusie gekomen dat er genoeg belangstelling is, dusse.....ik ga het gewoon organiseren!!!
Ik heb hierbij nu hulp van janna, dus jullie kunnen haar ook pb-en over de rit.
De datum is vastgezet op 10 november. We hebben bedacht dat het rond 11.30 verzamelen is bij de parkeerplek (later hierover natuurlijk meer) en starten om een uur of twaalf. Dat moet te doen zijn voor degenen die van wat verder weg moeten komen.

Sjuimpje
Nimber
Akerna
Sunnylover
Steef
Haffie
Mirte (moest nog trailer regelen?)
Fitzroy (Nouvel mee?)
maarten
Sugarmiss
Suleika
Prakkie
Janna
Jurga
GribaldiFAN (?)
Nathalie (?)
!Ellen! (?)
Honeybee
Sonja (?)
Er zijn verder nog wat mensen die meewillen, maar geen vervoer hebben, misschien kunnen de mensen die er uit de buurt komen en meekunnen en willen hen meenemen??? Moeten we kunnen regelen....

Verder is natuurlijk iedereen gewoon welkom als publiek.... Zo hebben we al een groom in:
Jippie
favo (?)
Paulien (?)
maar we zoeken natuurlijk altijd meer mensen haha.

wat ideetjes:
1. iedereen betaalt een klein bedragje en wij zorgen voor een lunch ergens op een pauze plaats, waar de grooms en publiek haha ons dus weer meeten.....hoeft iederen niet zelf wat mee te zeulen
2. twee afstanden rijden. Eén kortere afstand voor de paarden met wat minder conditie en één langere voor de mensen die houden van een lange buitenrit!!!! (zoals ikke!!!!! Weet een prachtige rit, vandaar haha) Dan kunnen we elkaar gewoon allemaal meeten op dezelfde pauzeplaats waar er dus ook tijd genoeg is om elkaars paarden te bewonderen en te kletsen en boktmeeten!!!!

3. we kunnen na de rit natuurlijk nog ergens wat gaan eten of iets laten bezorgen ofzo, maar ja, dan is het wel de vraag of de paarden dan niet te lang op de trailers staan...we zien wel hoeveel animo hiervoor is....
Als iemand nog meer ideeen heeft, of ons van de organisatie

Greetz Ilona en janna
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jurga op 2001-09-25 14:57 ]</font>