Ook dit jaar organiseren mijn vriend en ik weer een special effecten fotomeeting, een combinatie van ons werk (paarden en licht) in Groote Keeten. De data word zsm gepland maar door middel van dit topic willen we de modellen en fotografen die dit jaar interesse hebben up to date houden met de vorderingen

Ook deze meeting willen we weer een aantal locaties met verschillende lichten neerzetten waar portret foto's gemaakt kunnen worden, en mijn vriend wilde misschien 1 van de licht locaties veranderen naar een locatie met een effect maar hoe en wat heb ik nog niet exact begrepen (komt vanzelf in het topic

Ook willen we deze editie weer losgooien, maar heeft mijn vriend ook plannen om de bak anders uit te lichten en wil ik zelf proberen de veiligheid van het losgooien iets meer te waarborgen omdat het voor veel paarden toch erg spannend is (fotografen evt uit de bak).

Als laatste laten we voor de die-hards (dit is meestal erg laat), nog 2 combinatie's rijden (meerdere combinaties is niet safe, en ruiters worden door mijn vriend en mij uitgekozen na het losgooien)

Dit is alleen wel een concept waar een kosten plaatje aanhangt, ondanks dat mijn vriend en ik allebei inmiddels van onze hobby's ons werk hebben gemaakt willen wij deze meeting graag nog steeds laagdrempelig houden en het voor iedereen mogelijk houden om mee te doen en ervaring op te doen met dit concept.
Maar er zal wel apparatuur gehuurd moeten worden voor deze meeting en er word apparatuur gebruikt van mij vriend zelf, nu is er in het verleden wel eens iets stuk gegaan van mijn vriend door onvoorzichtige modellen.. Daarom vragen mijn vriend en ik of iedere deelnemer 10 euro wil bijdragen (zowel fotograaf als model), voor de huur en gebruik van het apparatuur. Dit deden wij bij eerdere edities ook maar jammer genoeg hebben we gemerkt dat het voor sommige deelnemers lastig is om bij te dragen

Fotografen
De uiteindelijke fotografen, zullen worden geselecteerd door mijn vriend en mijzelf, met onze bedoeling om een mengeling te maken van ervaren fotografen en beginnende fotografen. Graag je naam, bokt naam, camera, en website of Facebook pagina opgeven. In totaal mogen er 10 fotografen aan de meeting mee doen.
modellen
De modellen zullen ruim van te voren worden uitgekozen door de fotografen. graag bokt naam eigenaar, naam paard, ras en evt bijzonder heden opgeven samen met 2 foto's. Er gaan in totaal 5 modellen mee. Een eigenaar mag meerdere paarden opgeven maar per eigenaar mogen er max 2 mee om meerdere deelnemers een kans op deelname te geven (uitzondering bij veel uitvallers).

De datum gaan mijn vriend en ik samen zsm doorspreken, maar wij zullen de meeting gaan houden in juli of augustus omdat die maanden kwa temperatuur en ook weer het beste zijn. Dit betekend alleen wel dat wij uit ervaring weten dat deze meeting ontzettend laat gaat worden.
Dus realiseer dat er rond die tijd geen openbaar vervoer rijd (wel is overnachten voor zowel fotografen als deelnemers met paard mogelijk maar geef dit op tijd aan ivm het aantal camping plaatsen/weilanden die rond die tijd populair zijn bij de toeristen).

Wij gaan ook dit jaar weer proberen er een enorm gezellige en speciale avond van te te maken!
Voor ervaringen/foto's van vorig jaar neem een kijkje in het topic van onze 3e editie: [FM] [P] Special effecten fotomeeting 3e edition!! Noord-Holland