Tegenwoordig kan je als fotograaf bijna niet meer zonder; goede foto's van jezelf! Daarom wil ik een girlboss (fotograaf) fotomeeting organiseren.

Waar
De fotomeeting zal plaatsvinden in Den Bosch.
We gaan in de stad zelf foto's maken (voornamelijk zijstraatjes). Ook lijkt het mij leuk om in een mooi café foto's te maken. Ik heb een gaaf café gevonden en ga bij genoeg aanmeldingen toestemming vragen om hier foto's te kunnen maken.

Datum
De datum wordt nog bepaald dmv een datumprikker
Thema
Het thema van deze fotomeeting is dus Girlboss (fotograaf). Als fotograaf zijnde heb je vaak weinig foto's van jezelf, maar om jouw bedrijf goed op de markt te zetten is dit wel belangrijk! Bij deze fotomeeting sta jij centraal samen met je camera. Ook kunnen er een aantal foto's zonder camera gemaakt worden.
Fotografen
Er zijn twee opties om je aan te melden als fotograaf:
Optie 1, fotograaf:
- Je meldt je aan als fotograaf en maakt foto's van de andere fotografen. Er worden geen foto's van jou gemaakt.
Optie 2, fotograaf + model:
- Je meldt je aan als fotograaf en als model. Je maakt foto's van andere fotografen en er worden foto's van jou gemaakt.
Visagie
Als er iemand is die het leuk vindt om de visagie te doen, heel graag!
Dit kan uiteraard een fotograaf zijn en er kunnen uiteraard ook foto's gemaakt worden terwijl de visagie gedaan wordt!
Modellen
In principe zijn er maar enkele/geen modellen nodig, omdat de fotografen zelf al de modellen zijn.
Wanneer veel fotografen zich aanmelden voor optie 1, zullen er enkele modellen gekozen worden.
Overige informatie
Elke fotograaf levert 3 foto's per model (binnen 1 maand) op webformaat. Foto's op hoge resolutie/zonder logo kunnen nabesteld worden bij de fotograaf (elke fotograaf hanteert haar eigen prijzen).
Na de fotomeeting
Het lijkt mij leuk om na de fotomeeting nog ergens gezellig bij een café iets te gaan drinken en al wat foto's te bewerken, zodat we ook van de nabewerking iets van elkaar kunnen leren en om alvast wat resultaten met elkaar te delen!
Moodboard
https://pin.it/l2dqfexaup674t
Aanmelden
Graag aanmelden via een pb!
Fotograaf:
Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Optie:
Gaat na de fotomeeting mee wat drinken:
Model Let op! Bij genoeg aanmeldingen van fotografen voor optie 2 , gaan er geen extra modellen mee!
Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Gaat na de fotomeeting mee wat drinken: