Waar
Ik organiseer een fotomeeting in de duinen en het strand van Hargen aan zee (Hargerstrandweg 1). Via de parkeerplaats zijn de duinen en het strand makkelijk te bereiken. (ong 5 minuten lopen).
Thema
Het thema van deze meeting is paard en bloem, wat mooi aansluit met de tijd van het jaar. (Zie collage voor het idee).
Datum
De datum is zondag 28 april, tot 1 mei mogen de paarden overdag nog op het strand dus daar wil ik met deze meeting gebruik van maken.

We zullen beginnen met het maken van de portret foto’s in de duinen en vervolgens zullen we naar het strand gaan om daar de losgooi foto’s of rijfoto’s te gaan maken (net waar de interesse van de fotografen ligt). *wie heeft er prikpaaltjes en lint ter beschikking?*
Ik wil samen met 4 modellen en 8 fotografen gaan werken (waarvan ik een van de fotografen ben). De fotografen werken in groepjes van twee.
De fotografen laat ik een top 5 van modellen kiezen, en daaruit zullen de modellen gekozen worden (fotografen stemmen dus op de modellen).

Na de meeting sturen de fotografen minimaal 5 foto’s per model toe, hiervoor hebben ze maximaal een maand de tijd. Aan eventuele nabestellingen zitten kosten verbonden. Deze kosten verschillen per fotograaf ik ben niet verantwoordelijk voor verschillende prijzen.
Hou er rekening mee dat ik als organisator alleen de meeting organiseer. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan materiaal van de fotografen of van de modellen, dat is uw eigen risico.
Aanmelden fotografen
Bokt naam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Portfolio:
Aanmelden modellen
Bokt naam:
Paard naam:
Foto paard:
Graag aanmelden door een bericht te plaatsen. Ik houd alle aanmeldingen bij in een quote. Ik hoop op een gezellige dag met mooie foto’s!