Op aanhaker op de meeting van afgelopen zondag, die zeer geslaagd was!! wil ik graag weer een nieuwe meeting organiseren.
Een dank aan de fotografen afgelopen zondag! YentlShots, Bo_San, Shauniraquel, Amanda (en vriend), Annique en Iertjeeeeeee. En natuurlijk de modellen!

Ik dacht weer aan 5 honden en minstens 5 fotografen. Eventueel worden de groep fotografen groter zodat ze samen kunnen werken

Eventuele thema's mogen aangedragen worden, evenals locaties.
Ik heb pas 1 meeting ervaring, dus mocht iemand andere input hebben hoor ik dat heel graag.
De eerste 5 modellen gaan op de lijst. De rest op de reservelijst

Waar: Mijn voorkeur heeft Herperduin. Maar ook rondom Nijmegen kan. Heumensoord, Berg en Dal Haterse vennen. Of Arnhem Rozendaalseveld? Groot gebied maar ik ben flexibel.
Andere leuke ideeen? Losloopgebied zeker de voorkeur. Afgelopen zondag bij Sonsbeekpark in Arnhem geweest. Absoluut gave locatie maar Herperduin is ook erg mooi?
Wanneer: Voor mij is mei het fijnst. Het liefst een zaterdagmiddag. 4 - 11 - 18 mei.
Wie: Het is wel fijn als de honden sociaal zijn en naar de basiscommando's luisteren zodat het wat rust met zich mee brengt als je hond moet 'poseren'. Wat mij betreft alle fotografen welkom.
Aanmelden hond
Naam/ leeftijd/ ras/ kan los? / is sociaal? / eventuele bijzonderheden/ welke datums kun je/ 2 foto's
Aanmelden fotograaf
Naam/ ervaring/ website/ voorbeeldfoto/ nog verzoekjes of leuke ideeën? / welke datums kan je?
Uiteraard gaan wij zelf ook mee

Odin/1,5 jaar/ Witte herder/ hij kan los / hij is sociaal.