Waar: Havelte Genieput / Tankbaan - Adres: Johannes Postweg 7, 7973JB, Darp
Wanneer: 20 April 2019
Hoe laat: 10 uur verzamelen, half 11 starten.
Met wie: 5 modellen en 10 fotografen
Omdat ik de meeting niet de hele dag wil laten duren, wil ik met 5 paarden en ong 10 fotografen gaan.
Zo hebben we 1 groep paarden en kunnen de fotogafen in groepjes van 2 fotograferen.
We starten om half 11 met portretfoto's. Ik wil 10 minuten per paard aanhouden en 5 minuten om te wisselen.
10 minuten is voor een fotograaf misschien kort, maar de paarden moeten bij elkaar al 50minuten leuk kijken! Vandaar de keus voor 10 minuten.
Daarna staat het losgooien op de planning! Ik wil de paddock graag in het water zetten voor leuke waterfoto's. Het zou dus fijn zijn als je paard ook het water in durft.
Tot slot de rijfoto's. Dit kan eventueel op het zandpad, en/of in het water. Dat kunnen we ter plekke wel bekijken.
Een aantal modellen en fotografen staan vast. Zij zouden met de vorige meeting al mee gaan! De lege plekken/reserveplekken kunnen opgevuld worden door nieuwe aanmeldingen.
Graag je aanmelding sturen via PB naar mij, en niet de lijst quoten!
Graag 1 paard/pony aanmelden per persoon.
Citaat:Lijstje voor fotografen;
Bokt naam;
Echte naam;
Website/Voorbeeldfoto's;
Citaat:Lijstje voor modellen;
Bokt naam;
Echte naam;
Paard zijn naam;
Geslacht;
Ras;
Bijzonderheden;
En 2 foto's;
Ik ga er vanuit dat wanneer je je inschrijft, je die datum ook kan! Last minute afmeldingen zijn erg vervelend en willen we zo veel mogelijk voorkomen.
Aanmelden kan tot 1 Maart, zodat de fotografen kunnen stemmen op de overige modellen in de eerste week Maart. Zo weet iedereen optijd waar die aan toe is!