Credits to MoNoa Fotografie
Deze meeting zal plaats vinden in het Dijkgatsbos in Wieringerwerf op zaterdag 10 November en is alleen voor honden.
Vorig jaar november was het bos daar prachtig geel/oranje gekleurd en dus ideaal voor mooie foto's.
Ik wil uiteindelijk maximaal 6 fotografen mee dit omdat we de honden met zijn allen tegelijk zullen fotograferen. 20 minuten per model, de modellen worden dus ingedeeld via een schema. Zo hoeft niemand lang te wachten en hebben we ook niet alle honden bij elkaar.
De fotografen kies ik uit, zodat zowel gevorderde als beginnende fotografen een kans krijgen om mee te gaan. De modellen worden uiteindelijk gekozen door de fotografen.
Hoeveel modellen er mee gaan hangt af van het aantal aanmeldingen.

Credits to MoNoa Fotografie
Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's per model binnen een maand na de meeting.
Deze foto's zijn op webformaat en voorzien van logo. Originele bestanden worden NIET gratis weg gegeven. Elke fotograaf rekent daarvoor zijn/haar eigen tarief.
Ook is deelname aan een meeting op eigen risico, zowel voor fotografen als modellen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf en zijn/haar eigendommen.
De meeting zal om 12 uur starten. Het hangt van het aantal modellen af uiteindelijk tot hoelaat de meeting zal duren. Tussen elke wissel van model zit 5 minuten.
Het zal voornamelijk gaan om portrait foto's maar het is ook leuk als de hond wat kunstjes kan of evt los een stukje kan rennen. Voorkeur gaat ook uit naar modellen die los kunnen.
Een vereiste is wel dat je hond goed onder appel staat.

Credits to Happy Paws Photography
Wil je je opgeven? Vul dan even onderstaand lijstje in:
Voor de fotografen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaren/beginnend:
Portfolio/website:
Voor de modellen:
Boktnaam:
Naam Hond:
Ras Hond:
Foto hond (min 2 foto's):
Kan hond los/kunstjes etc:
Ik houd zelf de lijst bij van aanmeldingen, ga dus niet quoten, ik voeg je vanzelf toe.