Het idee:
Het idee is uiteraard om een fotomeeting te organiseren.
De prachtige natuurlocatie in Surae is een ideale omgeving om een fotomeeting te organiseren. Het is een locatie met 2 meertjes waarin je vrij diep kan gaan met je paard, met een stuk zand en een stuk bossen. Ik vind dit de prachtigste locatie met diverse achtergronden die ik tot nu toe heb gezien.
Ik ben zelf aanwezig in een westernthema (aangezien ik western rijd, lijkt dit me een mooie toevoeging). Mocht je als model in thema willen komen, geef dit dan graag aan, altijd leuk!
De datum:
12 augustus 2018
Kiezen fotografen:
De fotografen worden door mijzelf geselecteerd, er kunnen 8 fotografen meegaan.
Uiteraard let ik bij mijn selectie op een diversiteit aan ervaring en kunde, dit zodat we een leuke diverse groep fotografen krijgen.
Van de fotografen wordt verwacht dat iedere fotograaf binnen 48 uur na het einde van de fotomeeting 1 voorproefje heeft geleverd aan ieder model.
Binnen 10 werkdagen (2 weken) wordt er verwacht dat iedere fotograaf een selectie van de foto’s (vul het zelf netjes in, maar laten we een minimaal aantal foto’s van 6 neerzetten) naar de modellen heeft gestuurd op lage resolutie met eventueel copyright.
Wanneer de keuzes gemaakt gaan worden laten we afhangen van de snelheid van aanmeldingen, maar uiteraard gebeurt dit ruim van te voren!
Enthousiast geworden?

Boktnaam:
Naam:
Website/facebook:
Ervaring: (weinig/gemiddeld/veel)
Kiezen modellen:
De modellen worden gekozen door de fotografen. Er gaan 8 fotografen mee, deze worden verdeeld in groepjes van 2. Dit betekend dat er in de ochtend en in de middaggroep ruimte is voor 4 modellen. Wat 8 modellen in totaal maakt, zelf ga ik ook met mijn paard mee als model, dus er is nog ruimte voor 7 gave modellen!
Van de modellen wordt verwacht dat zowel model als eigenaar er tip top in orde uitzien. Gepoetst paard, schoongemaakt harnachement en natuurlijk mooi in combinatie met elkaar, om de perfecte foto te maken!
Wanneer de keuzes gemaakt gaan worden laten we afhangen van de snelheid van aanmeldingen, maar uiteraard gebeurt dit ruim van te voren!
Enthousiast?

Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Soort foto’s: (portret/portret en actie/portret, actie en rij)
Thema (optioneel):
Foto's:
Let wel, vorige keer viel het mee (en waren alle loslopende honden die er waren onder controle) maar ik heb vernomen dat het mogelijk is dat er flink wat honden lopen. Belangrijk om te weten denk ik, voor je je opgeeft.

Adres: wethouder van dijklaan 17, Dorst
De parkeerplaats is voor het restaurantje aan je rechterhand. Vanaf daar lopen we ongeveer 10 tot 15 minuutjes naar het natuurgebied.
Dagindeling:
De tijden zijn nog nader overeen te komen maar een kleine dagindeling zodat zowel fotografen als modellen ongeveer een idee hebben welke tijd ze ongeveer kwijt zijn.
• Aankomst ochtendgroep + fotografen – verzamelen ca. 9.30, start ca. 10.00 uur
• Fotograferen portret groep ochtend (totaal 40 min, ieder model 10 min)
• Fotograferen actie groep ochtend (ieder paard 10 min) – mits gewenst
• Fotograferen rijden groep ochtend (ieder paard 10 min) – mits gewenst
• Pauze voor fotografen (eigen lunch meenemen) – ca 12.00 uur
• Aankomst middaggroep + middaggroep ophalen parkeerplaats
• Fotograferen portret groep middag (totaal 40 min, ieder model 10 min)
• Fotograferen actie groep middag (ieder paard 10 min) – mits gewenst
• Fotograferen rijden groep middag (ieder paard 10 min) – mits gewenst
• Einde dag – ca. 14.00 uur