Fotomeeting zal plaats vinden in de duinen en op het strand van Hargen aan Zee op Zaterdag 28 Juli.
De meeting start pas aan het begin van de avond, uur of 6 a 7 ivm zachter licht.
Het thema van de meeting is bohemian en is bedoeld voor menselijke modellen.
Dieren kunnen evt mee ter aanvulling.
Denk bij bohemian aan, veel sieraden, veren, bloemen in het haar, nonchalante uitstraling, blote voeten, witte of pasteltinten in kleding, jurkjes, korte broeken, dromenvangers etc.
Het is dan ook handig als het model zelf kleding in huis heeft wat bij het thema past.
Je hoeft als model geen ervaring te hebben maar het is wel fijn als je je niet verlegen voelt voor de camera.
Ik heb thuis een grote blauwe dromenvanger en nog een kleinere bruin/oranje, welke als props gebruikt kunnen worden.
Ook heb ik bruin kleurige grote bloemen
Hieronder een Pin bord toegevoegd met voorbeelden en ideeën.
https://nl.pinterest.com/keeleywit/bohemian-meeting/
Ik wil uiteindelijk maximaal 3/4 modellen mee mee (even afhankelijk van de hoeveelheid aanmeldingen)
en maximaal 6 fotografen. Dit omdat we de modellen gezamenlijk om en om zullen fotograferen en je elkaar anders in de weg loopt.
De fotografen kies ik uit, zodat zowel gevorderde als beginnende fotografen een kans krijgen om mee te gaan. De modellen worden uiteindelijk gekozen door de fotografen
Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's per model binnen een maand na de meeting.
Deze foto's zijn op webformaat en voorzien van logo. Originele bestanden worden NIET gratis weg gegeven. Elke fotograaf rekent daarvoor zijn/haar eigen tarief.
Ook is deelname aan een meeting op eigen risico, zowel voor fotografen als modellen.
Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf en zijn/haar eigendommen.
De meeting zal om 6 of 7 uur starten (nader overleg wat iedereen liever heeft) op het duin/strand van Hargen, kwartier voor starttijd verzamelen op de parkeerplaats en vanuit daar gezamenlijk naar het duin/strand.
Wil je je opgeven? Vul dan even onderstaand lijstje in:
Voor de fotografen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaren/beginnend:
Portfolio/website:
Voor de modellen:
Boktnaam:
Naam:
2 foto's van jezelf:
Foto van je kleding/props:
Ik houd zelf de lijst bij van aanmeldingen, ga dus niet quoten, ik voeg je vanzelf toe.