Zoals de titel al zegt, ben ik opzoek naar honden wandelmaatjes in de omgeving van Diessen ( nabij Tilburg ).
Ik heb zelf 2 honden, een daarvan ( mijn herplaatser) vind andere honden niet zo heel erg leuk dus voor hem is dat niets, maar mijn andere hond ( jonge hond ) daarentegen vind alles en iedereen gezellig.
Hij is wel ruig in zijn spel, achter elkaar aanrennen etc etc, maar als hij merkt dat de ander daar geen zin in heeft accepteert hij dat ook (op een gegeven moment

Hier in de buurt hebben we al wat wandelmaatjes, maar zou het leuk vinden om nog meer baasjes te ontmoeten, en als het klikt wellicht vaker mee te wandelen

Donderdag 26 september willen we gezellig in de Drunense duinen gaan wandelen met de honden.
De wandeling start bij de Roestelberg en de route is ongeveer 4,5km lang met halverwege een groot ven waar de honden lekker kunnen zwemmen ( MITS het water dan ook veilig is uiteraard !! )
Praktische info:
Wanneer: Donderdag 26 september
Waar:Verzamelen bij de Roestelberg; Roestelbergseweg 2, 5171RL Kaatsheuvel
Tijd: 12:00
Voor wie: Leuke hondenbaasjes en hun gezellige hond(en)
Opmerking: Hou er rekening mee dat het een losloopgebied is, een loopse teef meenemen is wellicht niet zo heel handig.
Groetjes