Als er voldoende animo voor is, wil ik (Of samen met iemand, als iemand dat ziet zitten!) graag een meeting organiseren bij de Genieput in Havelte, in Juni of Juli. Het zou dan in het weekend plaats gaan vinden. Voor de precieze datum komt nog een datumprikker!
Er kunnen 6 modellen en 12 fotografen mee (min 6, max 12), zodat we een klein, gezellig groepje hebben en we niet de hele dag bezig zijn

Waar: Havelte Genieput / Tankbaan - Adres: Johannes Postweg 7, 7973JB, Darp
Wanneer: Ergens Juni/Juli
Hoe laat: Half 10/Kwart voor 10 verzamelen. 10uur starten
Met wie: Totaal 6 modellen en 12 fotografen
Hoe en wat
Het is de bedoeling dat er stand/portretfoto's gemaakt worden, losgooifoto's als je paard in een paddock kan en blijft (in het water) en eventueel rijfoto's voor diegene die willen rijden. We hebben geen thema, je kan gewoon op de foto zoals je met je paard wilt!
Het is op je eigen risico om je paard in de paddock te zetten!
De fotografen gaan op volgorde mee, en fotograferen in groepjes van 2. De modellen worden gekozen door de fotografen.
Ik ben zelf van plan om met mijn paard te komen, maar het kan ook zijn dat ik die thuis laat, en dan ben ik er 'gewoon'

Bij voldoende inschrijvingen voor de modellen sluit ik de inschrijving en dan kunnen de fotografen stemmen!
Lijstje voor fotografen
Bokt naam;
Echte naam;
Website/Voorbeeldfoto's;
Lijstje voor modellen
Bokt naam;
Echte naam;
Paard zijn naam;
Geslacht;
Ras;
Bijzonderheden;
En 2 foto's;
Je kan jezelf in de lijst quoten, maar zorg wel dat je de nieuwste lijst pakt, zodat iedereen er bij staat!
Graag de (voorbeeld)foto's in een klik-link plaatsen!