Wat houdt de rit in?
Citaat:Type 2: Deze rit is voor half gevorderde ruiters.
Een groot deel van de route van de Wildrit wordt tijdens deze rit afgelegd. Er wordt gereden in stap, draf en er wordt een galop in een normaal tempo gemaakt (geen rengalop). Deze rit gaat door bos en over hei, waar u de semi-wilde paarden, wilde koeien, wilde zwijnen, reeën en herten kunt treffen.
De kosten van deze buitenrit bedragen 47,50 euro per persoon.

INFO:
Datum: zaterdag 21 juli 2018. 10.00 - 12.00
Kosten: €47,50
Ervaring: half gevorderd. (er wordt geen rengalop gedaan maar de galop is wel pittig)
Duur: 2 uur maar kan uitlopen.
Tijd:09.30 verzamelen. Rit begint om 10.00 maar soms zitten we er pas half 11 op. En daardoor kan het uitlopen.
Kleding: spijkerbroek of rijbroek met schoenen met een hakje of boots of rijlaarzen. Cap verplicht. Is eventueel te lenen op de ranch.
Max gewicht: 100 kg. Denk er wel over na of het eerlijk is om op te stappen.
Betaling: 7 personen (ik ben de 8e) overboeken via mij naar de Ranch, de rest mag cash achteraf, zoveel mogelijk gepast.

Verder lijkt het mij leuk om daarna te gaan lunchen bij Juffrouw Tok. https://www.juffrouwtok.nl/restaurants/ede

Dat is volgens Maps 15 min rijden vanaf de ranch maar volgens mij is het nog geen 10 min. (Amadeus ligt praktisch naast de ranch maar is op zaterdag pas om 14.00 open dus geen optie)
Zet in je quote er dan bij of je mee wil lunchen of niet. Dan kan ik op tijd reserveren.
NOTITIE:
Geef je alleen op als je zeker weet dat je kan en het geld ervoor hebt (uitzonderingen daargelaten). Er mogen er 13 mee, sta je op de reservelijst is er nog steeds een grote kans dat je mee kan!! De meeste afhakers komen in de laatste 2 weken voor de rit dus hou er rekening mee!! Wil je niet meer op de reservelijst, duurt het te lang, heb je wat anders gepland stuur mij dan een PB dan haal ik je van de lijst!! Hou het topic dan ook aub gestipt!! 'Oh, ik had het topic al ontstipt, niet gedacht dat ik nog mee zou kunnen' heb ik te vaak gehoord en ben ik een beetje zat.

Ik organiseer deze ritten al een paar jaar met veel plezier en ik ben blij te zien dat ze nog steeds zo populair zijn. We hebben ritten met 8 gehad maar de laatste tijd zitten ze vol met 13 en kan iedereen van de reservelijst nog mee! Fijn te zien dat er ook steeds een vast clubje is dat zich aanmeld!
Toch hoop ik dat ik deze keer wat nieuwe gezichten mee kan krijgen, ik gun het iedereen om deze ervaring eens mee te maken.