Dus, mocht je eens mee willen op stormchase, meld je dan hier. Ik zal wanneer ik op pad ga het hier melden, en mocht je dan mee willen/kunnen, kun je me een pb doen

Voorwaarden:
-gezelligheid

-Flexibiliteit

-geen afspraken op de dag zelf, er kan geen rekening gehouden worden met 'op tijd terug zijn'

Het kan ook laat worden, dus als je de volgende dag vroeg op moet, dan is eigen vervoer naar huis wel handig

- Je komt naar Almelo of ik pik je op op een punt waar ik vlak langs kom.
- terugbrengen is niet gegarandeerd. Ergens op de trein zetten kan altijd natuurlijk. Bij mij blijven slapen is ook mogelijk.

- Zelf zorgen voor de juiste kleding(warm en waterdicht, kan nog goed afkoelen, ook wanneer het overdag 30 graden is

- Zorg voor voldoende eten en drinken. Soms is het niet mogelijk om op tijd te stoppen om wat te eten.
- Liefhebber van de McDonalds is gewenst

- Veiligheid is belangrijk. Ik voel me verantwoordelijk voor jullie, dus is het belangrijk dat aanwijzingen worden opgevolgd

- Wanneer je mee rijdt, worden benzinekosten gedeeld.
-Wanneer je met eigen vervoer achter me aan rijdt, is het belangrijk dat je voor doorrijden houdt. We gaan niet 150 kmpu rijden waar je 100 mag, maar beetje vlot rijden is wel gewenst.

Checklist:
-eten
-drinken
-snacks
-warme kleding
-oplaadspullen voor telefoon etc.
- evt slaapspullen