Credits to: ID Photos
Fotomeeting zal plaats vinden op het strand van Hargen aan Zee op Zaterdag 24 Maart.
We mogen dan overdag het strand op.
Het is een meeting voor alleen spaanse paarden (Lusitano, PRE, Andalusier, Paso Fino etc)
Deze meeting was in Oktober 2017 al gepland, helaas vanwege het weer een nieuwe datum geprikt en ook die nieuwe datum was het weer te slecht. We gaan dus voor een 3e poging.
Dit betekend dat er dus wel al een aantal deelnemers zijn die zowieso mee gaan, maar reserve en extra zijn altijd handig mocht er iemand niet kunnen/uit vallen.
Ik wil uiteindelijk maximaal 4/5 paarden mee dit omdat het anders te lang duurt voor zowel paard/eigenaar als fotograaf.
Ook wil ik in groepjes van 2 fotograferen dus dat houd in maximaal 10 fotografen.
De fotografen zijn dus al gekozen, en de lege plekjes worden opgevuld naar aanleiding van volgorde van aanmelden.
De paarden modellen zijn ook al bekend, maar je mag je altijd als reserve opgeven.
De meeting zal om 12 uur starten op het strand van Hargen, half 12 verzamelen op de parkeerplaats en vanuit daar gezamenlijk naar het strand.
Het zal gaan om portrait en rij foto's en evt ook actie foto's mocht daar animo voor zijn (en evt prikpaaltjes/lint voor een paddock)
Wil je je opgeven? Vul dan even onderstaand lijstje in:
Voor de fotografen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaren/beginnend:
Portfolio/website:
Voor de modellen:
Boktnaam:
Naam paard:
Ras paard:
Extra's:
Min 2 foto's:
Ik houd zelf de lijst bij van aanmeldingen, ga dus niet quoten, ik voeg je vanzelf toe.